Kategorie Marketéři

13162498_10209290125111603_432698616_n

Martin Kůra: Jsem velmi tvrdohlavý člověk, takže jsem si vše chtěl vydřít sám. (I. část)

Jak se „zapíná“ SEO pro zahraničí? Jak se liší techniky a postupy v SEO pro zahraniční projekty? Jak moc je / není složité budovat pozice ve vyhledávačích u webů v anglickém, polském či německém jazyce? Na to vše se vám pokusí odpovědět SEO specialista Martin Kůra.

12132583_1080217121988679_6309339452443999411_o

Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví

Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.

uvod

Robin Holešínský: Delibarry je pro nás klíčovým projektem a snažíme se ho každým dnem a týdnem vylepšovat (2/2)

Robin stojí za vznikem několika startupů. Každý je svým způsobem originální a jinačí. Nejinak je tomu i u projektu Delibarry, jenž patří k jeho nejnovějším přírůstkům. Delibarry je doručovací služba, která by měla zjednodušit posílání balíků do zahraničí.

uvod

Robin Holešínský: Aktuálně se Delibarry věnuje jen koncovým zákazníkům, tz. zaměřujeme se hlavně na expaty žijící v zahraničí (1/2)

Robin stojí za vznikem několika startupů. Každý je svým způsobem originální a jinačí. Nejinak je tomu i u projektu Delibarry, jenž patří k jeho nejnovějším přírůstkům. Delibarry je doručovací služba, která by měla zjednodušit posílání balíků do zahraničí.

nahledova_fotografie

Marek Dlugoš: Snažím sa tak čo najlepšie využiť každú hodinu svojho času, aby som všetko stihol

Za několik dní se stala webová stránka mladého Slováka hitem internetu. Na doméně HostMeInCA.com se mu totiž podařilo vybudovat geniální osobní prezentaci, ve které perspektivní Marek Dlugoš, čerstvý absolvent střední školy, hledá letní stáž ve Spojených státech. I když – vlastně už nehledá – už ji našel… Chtěli byste také být v hledáčků těch největších technologických firem na světě jako student Marek? Tak se začtěte.

profilovky Roman (2) – kopie

Petr Krejčí: Cílem každého Minutového networkingu je, aby se poznali lidi z různých oborů

Petr se věnuje hledání synergií. Networkingu. Česky řečeno Petr pomáhá firmám a podnikatelům rozšiřovat síť kontaktů. Najít vhodné obchodní partnery, možné budoucí spolupracovníky a umožnit jim, aby se společně potkali a zkusili najít společnou řeč a zjistit, jak by si obě strany mohly být vzájemně prospěšné.

lubor-zoufal-foto-lagardére-22-760x455

Lubor Zoufal z Lagardére Active ČR: Měli jsme jeden cíl – vytvořit rádio, které by uživatelé rádi poslouchali

Youradio, Evropa 2, Frekvence1, rádio Bonton, Dance Radio, rádio BBC. Všechny tyhle značky spadají pod hlavičku této společnosti. A protože mě docela zajímalo, jak buduje takové internetové rádio zcela od nuly, pozval jsem si dnes „k nám do studia“ Lubora Zoufala, ředitele strategického rozvoje v Lagardére Active ČR.

lukas

Lukáš Pítra: Vyhledávače se umí dostat jen k části sociálních signálů a nemají zatím spolehlivý systém na rozpoznání (5/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také,…

lukas

Lukáš Pítra: Základem je pochopit, jaké problémy řeší zákazníci (4/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také,…

lukas

Lukáš Pítra: SEO je „blackbox“, vyhledávač ti karty neodkryje (3/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také, aby nám vysvětlil, „jak zapnout SEO“.

lukas

Lukáš Pítra: Ani po letech nemám recept na to, jak ROI v SEO s rozumnou přesností spočítat (2/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také, aby nám vysvětlil, „jak zapnout SEO“. Doporučuji rovnou přečíst první část…

lukas

Lukáš Pítra: Prznění webu ve jménu SEO je zlo (1/5)

O SEO koluje spousta mýtů a polopravd. A právě proto jsem si dnes k nám na Objevit pozval Lukáše Pítru z Markeťákova, aby se nám trochu o této mystické disciplíně trochu rozvyprávěl. A také, aby nám vysvětlil, „jak zapnout SEO“.

jan_lastuvka

Jan Laštůvka: MonkeyData přínáší především neustálou kontrolu nad businessem

Inovativní nástroj pro internetové obchody, jeden z nejoblíbenějších a zároveň nejpopulárnějších českých projektů. V logu mají opičku a skvělého člověka ve vedení, Honzu Laštůvku z projektu MonkeyData.

photo

Jiří Kudrna: Lidi moc rádi nakupují, ale nemají rádi, když se jim prodává (2/2)

Jméno Jiří Kudrna je možná pro některé z vás neznámé. V médiích se o něm toho moc nedočtete. To však neznamená, že by nestál za zmínku. Právě naopak. Jirka se více než 8 let živil jako obchodník. Ale neskončil pouze u obchodování. Nyní pomáhá ostatním se naučit totéž, co umí on.

IMG_0288

Jiří Kudrna: Když dva dělají totéž, není to totéž (1/2)

Jméno Jiří Kudrna je možná pro některé z vás neznámé. V médiích se o něm toho moc nedočtete. To však neznamená, že by nestál za zmínku. Právě naopak. Jirka se více než 8 let živil jako obchodník. Ale neskončil pouze u obchodování. Nyní pomáhá ostatním se naučit totéž, co umí on. Ostatně na tom je právě založené jeho podnikání. Na školení prodejních dovedností. Dnes si na těchto stránkách můžete přečíst jeho příběh. Příběh o tom, jaké to je podnikat. Jak těžké je odrazit se ze dna až ke hvězdám. Příběh, který má naštěstí také šťastný konec.

martin-skrivanek

Martin Skřivánek: Přímá komunikace umožňuje pohotově reagovat (3/3)

Martin se vydal na dráhu živnostníka teprve nedávno. O tom, jak se mu bude či nebude dařit, dnes spekulovat nebudeme. Nicméně už ve svých začátcích splnil jednu základní podmínku k tomu, aby byl úspěšný. Poskytuje služby v oblasti, ve které byste živnostníky mohli spočítat na prstech jedné ruky po výbuchu granátu. Svým klientům pomáhá s tzv. hloubkovým dotazováním spotřebitelů. Co to vlastně je a proč se Martin vydal zkusit štěstí právě v tomto oboru? O tom bude celý následující rozhovor.

martin-skrivanek

Martin Skřivánek: I můj klient je součástí výzkumu (2/3)

Martin se vydal na dráhu živnostníka teprve nedávno. O tom, jak se mu bude či nebude dařit, dnes spekulovat nebudeme. Nicméně už ve svých začátcích splnil jednu základní podmínku k tomu, aby byl úspěšný. Poskytuje služby v oblasti, ve které byste živnostníky mohli spočítat na prstech jedné ruky po výbuchu granátu. Svým klientům pomáhá s tzv. hloubkovým dotazováním spotřebitelů. Co to vlastně je a proč se Martin vydal zkusit štěstí právě v tomto oboru? O tom bude celý následující rozhovor.

martin-skrivanek

Martin Skřivánek: Pomáhám propojovat nabídku s poptávkou (1/3)

Martin se vydal na dráhu živnostníka teprve nedávno. O tom, jak se mu bude či nebude dařit, dnes spekulovat nebudeme. Nicméně už ve svých začátcích splnil jednu základní podmínku k tomu, aby byl úspěšný. Poskytuje služby v oblasti, ve které byste živnostníky mohli spočítat na prstech jedné ruky po výbuchu granátu. Svým klientům pomáhá s tzv. hloubkovým dotazováním spotřebitelů. Co to vlastně je a proč se Martin vydal zkusit štěstí právě v tomto oboru? O tom bude celý následující rozhovor.

Rostislav Kocman 1

Rostislav Kocman: Musíte umět rozlišovat mezi bouří ve sklenici vody a mezi skutečným problémem (3/3)

V poslední části našeho rozhovoru jsme se s Rosťou pošťourali v situaci, kdy prostě udělali z komára velblouda. I Rosťa sám říká, že by se mělo rozlišovat mezi bouří ve…

Rostislav Kocman 1

Rostislav Kocman: Pokud vás jako tiskového mluvčího někdo vykolejí, špatně jste se připravili (2/3)

Pokračuje naše příjemné povídání s Rosťou. Tentokrát nám prozradil něco o své profesionální deformaci, vyjádřil se ke klasické odpovědi tiskových mluvčí „Bez komentáře“ a prozradil, jak vyvést takového tiskového mluvčího…

Nahoru