Grafika na webu hraje v současnosti jednu z nejdůležitějších rolí a design je to první, čeho si vaši potenciální zákazníci všimnou. Je proto potřeba pro ně vytvořit příjemné a především…
Kategorie Marketéři

Aneta Uhlíková jako nová manažerka marketingu Zásilkovny
V Zásilkovně se dějí personální změny. Manažerkou marketingu Zásilkovny pro Českou republiku a Slovensko je Aneta Uhlíková. Na starosti bude mít všechny marketingové aktivity na českém i slovesnkém trhu. Přesněji se…

Jan Skovajsa: Hotová práce je důležitější než to, jestli jsem ji udělal osobně
Jan Skovajsa dle svých slov delegoval už jako dítě. Potřeba pracovat efektivně jej pak dovedla k nápadu založit myTimi, tým virtuálních asistentů, kteří dokážou pomoci téměř s čímkoliv, ať už jde o…

Lucie Kocurová: Facebook se neustále vyvíjí a chování uživatelů je jiné, než bylo před 9 lety
Před čtyřmi lety se Lucii naskytla příležitost, aby si při škole vyzkoušela práci copywriterky a správkyně sociálních sítí. Šanci chytila za pačesy a dnes už pracuje na volné noze. Je…

Dita Přikrylová: My z dětí nechceme vychovávat uživatele, ale vývojáře
Psal se rok 2014, když Dita Přikrylová založila neziskovou organizaci Czechitas, aby pomohla zlepšit IT gramotnost u žen a mladých lidí. O rok později se prosadila do žebříčku s názvem…

Jan Štrbán: Když jsem začínal dělat první komerční Facebook, byl jsem za mimoně
Málokdo může říct, že se spolupodílel na utvoření největší akce svého druhu ve střední Evropě. Jan Štrbán se tímto úspěchem chlubit může. Jeho jméno je spojováno s největším festivalem milovníků…

Jan Sláma: Nehroutím se z neúspěchů, vždy vstanu a jdu dál
Ještě mu není ani 18 let, ale už má svoji vlastní firmu. Jan Sláma se totiž nechal v 16 letech soudně zplnoletnit, aby se mohl na plno věnovat svému koníčku. Podnikání. Už…

Jan Sláma: Nejdřív nás Google zablokoval kvůli přemíře vulgárních výrazů
Není to tak dávno, co po internetu začala kolovat aplikace Sorry jako, díky které můžete s přáteli soutěžit v tom, kdo zná lépe nejslavnější hlášky Andreje Babiše a Miloše Zemana. Aplikace je…

Aleš Borovan: Tradiční média už dávno ztratila svůj vliv a váhu
Média jsou specifickou oblastí, ve které se odráží mnoho faktorů. Podle Borovana je dnes novinářský trh do značné míry bizarní, zejména pak ten český. On sám je však živoucím důkazem, že i v současné době jde dělat kvalitní žurnalistika. O dobré informace je zájem neustále. A lidé jsou ochotni za kvalitní informace platit. Jak to dělá? O tom, a ještě mnohem více se dočtete v rozhovoru.

Jan Matoušek: Používání Googlu či Facebooku je obchod – tvoje data za jejich služby
Chcete mít překladač jako ze Star Treku? Možná se brzy dočkáte. Jan Matoušek se domnívá, že by funkční verze mohla být dostupná už v období kolem roku 2020-2030. Obrovskému rozvoji v různých oblastech totiž napomáhá efektivní práce s velkým množstvím dat.

Jan Bartoš: Výkonnostní reklama dnes není jen o tom, kdo dá víc, ale kdo má kvalitnější obsah (II. část)
V první části rozhovoru s Honzou jsme se zaměřili na to, jak efektivně utratit peníze za reklamu na Facebooku. Prozradil nám, jak se od sebe liší jednotlivé platformy a chování uživatelů na nich, jaká existují školení zdarma a další. Nyní se zaměříme na další problematiku týkající se sociálních sítí.

Jan Bartoš: Je jedno kolik stojí proklik, důležité je, jestli reklama plní anebo neplní své cíle (I. část)
Honza patří k předním českým odborníkům na Facebook. Pokud potřebujete vědět, jak efektivně utratit své peníze za reklamu na Facebooku, půjdete nejspíše právě za ním. Co vše obnáší práce facebookového PPC specialisty, co musí umět a co vše dnes umožňuje Facebook z pohledu reklamy? O tom jsme si dnes povídali s Honzou Bartošem.

Jana Leitnerová: Nemalujte čerta na zeď, namalujte tam celé peklo (II. část)
V první části rozhovoru se Jana Leitnerová rozpovídala o sociálních sítích jako takových. Podílela se na přípravě komunikačních strategií velkých firem. A ví, jak se vypořádat s trollingem, kritikou či jak komunikovat se zákazníky.

Jana Leitnerová: Facebook je úplně pro každého (I. část)
Sociální sítě jsou jejím druhým domovem. Připravovala komunikační strategie a obsah pro známé brandy jako například Jägermeister, Möbelix, Pivovary Staropramen, Raiffeisenbank a další. Pomáhala s rozjezdem komunikace na sociálních sítích také Straně zelených před volbami v roce 2014 a vedla komunikaci pro eventy jako Špilberk Food Festival, Marketing Festival nebo Vltava Run. Dala by se bez nadsázky označit za social media superwoman. A právě s ní si budeme dnes povídat o tom, jak těžký chleba má člověk přes sociální sítě.

Martin Matějka: Než se efekt prací v SEO projeví, trvá to řádově měsíce, doznívá to pak i roky (II. část)
Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.

Martin Matějka: SEO je vlastně o vztahu mezi webem a vyhledávačem (I. část)
Jedna ze stálic české SEO scény, Martin Matějka. Nezávislý SEO konzultant a online markeťák. Jinak také majitel internetového obchodu s miniaturními modely aut Smallcars.cz. S Martinem si budeme tentokrát povídat o SEO, podnikání na internetu a o tom, jak se buduje e-shop v podstatě od nuly.

Martin Šalek: Tiskový mluvčí pracuje v podstatě pořád, když je to třeba (V. část)
V poslední části rozhovoru se Martin Šalek rozpovídal o tom, jaká je práce tiskového mluvčího, jaká pravidla musí dodržovat a jak často používá známou frázi “Bez komentáře”. V předchozích částech rozhovoru jste se mohli dočíst o tom, jak mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její budoucnosti, jak pomáhá budovat vztah pacienta s nemocnicí, jak vypadá jeho pracovní den a jaký je plán krizové komunikace.

Martin Šalek: Základem je nemlžit a nelhat (IV. část)
Martin Šalek nám prozradil, proč se vydal do státního sektoru jako tiskový mluvčí, seznámil nás s konceptem KnihoBudka a popsal nám, jak vypadají jeho pracovní dny. Martin má na starosti i sociální sítě nemocnice, o čemž se rozpovídal v následujících řádcích.

Martin Šalek: Začínám den tím, že končím ten předchozí (III. část)
Martin Šalek nám v předchozích částech rozhovoru prozradil, v čem spočívá práce tiskového mluvčího a jak se k ní dostal. Popsal nám, k čemu ho nemocnice potřebuje a co dělá nemocnice pro to, aby se pacienti v ní cítili jako doma.

Martin Šalek: Pomáhám budovat vztah pacienta s nemocnicí (II. část)
Martin Šalek, který momentálně působí jako tiskový mluvčí pražské Nemocnice Na Bulovce, nám v první části rozhovoru prozradil, jak mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její další budoucnosti. A v následujících řádcích nám prozradí, jak pomáhá budovat vztah pacienta s nemocnicí.