Jan Skovajsa dle svých slov delegoval už jako dítě. Potřeba pracovat efektivně jej pak dovedla k nápadu založit myTimi, tým virtuálních asistentů, kteří dokážou pomoci téměř s čímkoliv, ať už jde o…

Jan Skovajsa dle svých slov delegoval už jako dítě. Potřeba pracovat efektivně jej pak dovedla k nápadu založit myTimi, tým virtuálních asistentů, kteří dokážou pomoci téměř s čímkoliv, ať už jde o…
Před čtyřmi lety se Lucii naskytla příležitost, aby si při škole vyzkoušela práci copywriterky a správkyně sociálních sítí. Šanci chytila za pačesy a dnes už pracuje na volné noze. Je…
Psal se rok 2014, když Dita Přikrylová založila neziskovou organizaci Czechitas, aby pomohla zlepšit IT gramotnost u žen a mladých lidí. O rok později se prosadila do žebříčku s názvem…
Málokdo může říct, že se spolupodílel na utvoření největší akce svého druhu ve střední Evropě. Jan Štrbán se tímto úspěchem chlubit může. Jeho jméno je spojováno s největším festivalem milovníků…
Ještě mu není ani 18 let, ale už má svoji vlastní firmu. Jan Sláma se totiž nechal v 16 letech soudně zplnoletnit, aby se mohl na plno věnovat svému koníčku. Podnikání. Už…
Není to tak dávno, co po internetu začala kolovat aplikace Sorry jako, díky které můžete s přáteli soutěžit v tom, kdo zná lépe nejslavnější hlášky Andreje Babiše a Miloše Zemana. Aplikace je…
Média jsou specifickou oblastí, ve které se odráží mnoho faktorů. Podle Borovana je dnes novinářský trh do značné míry bizarní, zejména pak ten český. On sám je však živoucím důkazem, že i v současné době jde dělat kvalitní žurnalistika. O dobré informace je zájem neustále. A lidé jsou ochotni za kvalitní informace platit. Jak to dělá? O tom, a ještě mnohem více se dočtete v rozhovoru.
Chcete mít překladač jako ze Star Treku? Možná se brzy dočkáte. Jan Matoušek se domnívá, že by funkční verze mohla být dostupná už v období kolem roku 2020-2030. Obrovskému rozvoji v různých oblastech totiž napomáhá efektivní práce s velkým množstvím dat.
V první části rozhovoru s Honzou jsme se zaměřili na to, jak efektivně utratit peníze za reklamu na Facebooku. Prozradil nám, jak se od sebe liší jednotlivé platformy a chování uživatelů na nich, jaká existují školení zdarma a další. Nyní se zaměříme na další problematiku týkající se sociálních sítí.
Honza patří k předním českým odborníkům na Facebook. Pokud potřebujete vědět, jak efektivně utratit své peníze za reklamu na Facebooku, půjdete nejspíše právě za ním. Co vše obnáší práce facebookového PPC specialisty, co musí umět a co vše dnes umožňuje Facebook z pohledu reklamy? O tom jsme si dnes povídali s Honzou Bartošem.
V první části rozhovoru se Jana Leitnerová rozpovídala o sociálních sítích jako takových. Podílela se na přípravě komunikačních strategií velkých firem. A ví, jak se vypořádat s trollingem, kritikou či jak komunikovat se zákazníky.
Sociální sítě jsou jejím druhým domovem. Připravovala komunikační strategie a obsah pro známé brandy jako například Jägermeister, Möbelix, Pivovary Staropramen, Raiffeisenbank a další. Pomáhala s rozjezdem komunikace na sociálních sítích také Straně zelených před volbami v roce 2014 a vedla komunikaci pro eventy jako Špilberk Food Festival, Marketing Festival nebo Vltava Run. Dala by se bez nadsázky označit za social media superwoman. A právě s ní si budeme dnes povídat o tom, jak těžký chleba má člověk přes sociální sítě.
Martin Matějka, nezávislý SEO konzultant a marketingový specialista, nám v první části rozhovoru vysvětlil, co to vůbec SEO je. Také nám popsal, jaké to bylo působit v agentuře ACOMWARE. A nyní nám prozradil nějaké zajímavosti o jeho internetovém obchodu Smallcars.cz.
Jedna ze stálic české SEO scény, Martin Matějka. Nezávislý SEO konzultant a online markeťák. Jinak také majitel internetového obchodu s miniaturními modely aut Smallcars.cz. S Martinem si budeme tentokrát povídat o SEO, podnikání na internetu a o tom, jak se buduje e-shop v podstatě od nuly.
V poslední části rozhovoru se Martin Šalek rozpovídal o tom, jaká je práce tiskového mluvčího, jaká pravidla musí dodržovat a jak často používá známou frázi “Bez komentáře”. V předchozích částech rozhovoru jste se mohli dočíst o tom, jak mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její budoucnosti, jak pomáhá budovat vztah pacienta s nemocnicí, jak vypadá jeho pracovní den a jaký je plán krizové komunikace.
Martin Šalek nám prozradil, proč se vydal do státního sektoru jako tiskový mluvčí, seznámil nás s konceptem KnihoBudka a popsal nám, jak vypadají jeho pracovní dny. Martin má na starosti i sociální sítě nemocnice, o čemž se rozpovídal v následujících řádcích.
Martin Šalek nám v předchozích částech rozhovoru prozradil, v čem spočívá práce tiskového mluvčího a jak se k ní dostal. Popsal nám, k čemu ho nemocnice potřebuje a co dělá nemocnice pro to, aby se pacienti v ní cítili jako doma.
Martin Šalek, který momentálně působí jako tiskový mluvčí pražské Nemocnice Na Bulovce, nám v první části rozhovoru prozradil, jak mediální obraz nemocnice může rozhodnout o její další budoucnosti. A v následujících řádcích nám prozradí, jak pomáhá budovat vztah pacienta s nemocnicí.
Bývalý novinář a tiskový mluvčí Prahy 6 a současný tiskový mluvčí pražské Nemocnice Na Bulovce a neutuchající propagátor nových technologií, který kandidoval do Senátu za hnutí Řád národa v Praze 6, vám v dnešním rozhovoru prozradí, jaké to je pomáhat řešit krizovou komunikace v nemocničním zařízení.
Většina z vás zná Davida Špinara jako jednoho z otců digitální agentury H1.cz, kterou v roce 2005 spoluzakládal společně s dalšími 3 společníky. Málokdo ale ví, že David ještě před založením Hájedničky pracoval jako project manager v Internet Info či jako vedoucí projektů v Dobrém webu. A ještě méně lidí ví, jak vlastně taková Hájednička vznikala, jak se z malé rodinné agentury podařilo vybudovat firmu o 100 zaměstnancích a proč se nakonec David rozhodl agenturu prodat a nastoupit do Googlu. To vše a mnohem více se dozvíte v exkluzivním rozhovoru s Davidem Špinarem.