Kategorie Internetové celebrity

joga_uvodni

Václav Krejčík nejen o powerjóze: Jdu si svou vlastní cestou, jinak bych byl kopií

Kdo nemá doma alespoň jedno jogínské DVD Vaška Krejčíka, jako by nebyl. Podnikatel, lektor a propagátor powerjógy otevřeně přiznává, že byl v dětství na sport vážně střevo a že aerobic byl jen hec, kdežto v józe, procházkách se psem a rodinném kruhu našel vlastní generátor energie.

Kuba je pro temperamentního návrháře stále nedílnou součástí života.

Osmany Laffita: Myslím, že moje skutečná kariéra ještě nezačala

Temperamentní Kubánec je v Česku považován za jediného návrháře světového formátu. Sám se však za módní ikonu nepovažuje a zcela správně poukazuje, že tou může být v našem showbyznyse každý. Osobitý Osmany Laffita naopak stojí nohama pevně na zemi a tvrdí, že na zásadní zlom v kariéře teprve čeká.

TS529508_98Cesky_zurnal_Delnici_bulvaru_11pav

Pavel Novotný: Mám v šoubyzu jen pár přátel

Známý buřič, kritik a provokatér. Společně s Agátou asi nejčastěji skloňované jméno v českém bulváru hned po Ivetě Bartošové. Účastník reality show Bar. Aktuálně šéfredaktor Extra.cz a stále pořád stejné hovado :-).

robert-rosenberg-king

Robert Rosenberg: Je jedno, jestli ji mám do života a nebo na sex. Mě holka musí bavit (2/2)

Dostáváme se ke druhé části rozhovoru s nejznámějším Čechem. Minule jsme s Robertem rozebrali začátky jeho kariéry, zahraniční zkušenosti, pobyt ve vězení, gay porno, výdělky pornoherců i práci producenta. Tentokrát budeme plynule pokračovat s lékařskými testy pornoherců, výdělky v Česku a v zahraničí, swingers party, počtem Robertových holek a boxem. A pro všechny zvědavce bude odhalena i velikost jeho nádobíčka.

robert-rosenberg-king

Robert Rosenberg: První sex jsem měl ve 14 letech (1/2)

Bez uzardění o něm lze říci, že je to nejznámější Čech. Naši zemi proslavil více, než Havel. Znají jej po celém světě. Jelikož ovlivnil celý pornoprůmysl. Skoro dvacet let se živil jako pornoherec. Jako producent má za sebou desítky natočených filmů pro dospělé. Kvůli své práci se dostal i do vězení, kde strávil půl roku. Proč a za co šel sedět, i na to jsem jej ptal. Proč začal točit? Jaké to je, živit se pornem? Kolik žen v mu v minulosti prošlo „pod“ rukama? Jaký vlastně je král českého porna Robert Rosenberg?

39

Eliška Vyhnánková: Cítím se být konzultantkou v tom pravém slova smyslu 1/3

Slečna, která zastupuje na Twitteru a Facebooku české dámské sociálno. Přes den krotí sociální sítě (co dělá po večerech, to raději ani nechtějte vědět :-)). Na internetu vystupuje pod uměleckým nickem Annaud. Je držitelkou Nobelovy ceny za mír na LinkedInu. A navíc má sladké křestní jméno, jmenuje se Eliška :-). Co víc si přát? Snad jen více fanoušků a followerů na Objevit…

zajici_uvodni

Petra Šťastná o Zajících v krabici: Dobrý nápad je potřeba realizovat hned

Vybavujete si ten pocit, kdy jste jako děti nemohli nedočkavostí dospat? Čirá radost z těšení se postupně vytratila z našich životů – a to přišlo Petře Šťastné a Vaškovi (příjmení) škoda. Společně začali objevovat svět kvalitních potravin a vymysleli unikátní koncept, jak pro ně zákazníky nadchnout – krabičky s delikatesami, které až do poslední chvíle zůstávají utajené. Nekupujte zajíce v pytli, když můžete rozbalit Zajíce v krabici.

radek3

Radek Hulán: Vydělat v životě hromadu peněz není cíl a ani motivace. To nedává člověku štěstí

Svého času jedna z nejkontroverznějších postav české internetové scény. Zakladatel možná jednoho z nejznámějšího českého blogu MyEgo.cz. Programátor, bloger, podnikatel a webdesignér v jedné osobě.

uporava

Otto Bohuš: Oceňuji, že „copywriting“ už není v ČR sprosté slovo

Reklamní texty, slogany a vše kolem copywritingu je jeho parketa. Mistr prodejního textu, vládce písmenek. Prostě psavec na plný úvazek. Chcete-li – prostě copywriter. Své práci se věnuje naplno, má jí rád, dělá ji co nejlépe, jak může a s grácií. Zajímavé jméno, zajímavé texty, to je Otto Bohuš alias Ottocopy.

markething_uvodni

Jiří Šindelář o Markething: Jsme takoví internetoví partyzáni. A to lidi baví

Přinášení čerstvých informací z oblasti marketingu a komunikace rozhodně nemusí být suchopádná nuda. Právě naopak! Jirka Šindelář, sympatická tvář stojící za projektem Markething, vás o tom přesvědčí.

tomas-vejmola-prace

Tomáš Vejmola: Křížalky mě naučily jít si za svým cílem, i když to může mít různé následky

Mladý podnikatel Tomášek, který se nebojí v 11 letech pustit do všeho na plno, je se svým podnikáním s křížalami znám po celém Česku i na Slovensku. Tomášek je ztělesnění toho, že když se chce, tak to jde v každém věku.

Jerry Tvrdek - profilovka

Jiří „Jerry“ Tvrdek: Viděl jsem mnoho talentovaných lidí selhat, protože nebyli dost vytrvalí

Je to malíř. Kreslíř. Akorát nemaluje a nekreslí. Pracuje ve Photoshopu a navrhuje grafiku pro webové stránky. Patří mezi jedny z těch zvučnějších českých jmen mezi grafiky. Na Twitteru jej znáte pod přezdívkou Jerry, jinak je to však Jirka. Jiří Tvrdek.

eva_01

Eva ze Svatojánu: Vařit musím, tak proč to nedělat tvůrčím způsobem

Nikdy nesledovala žádné foodblogy a fotit recepty začala pro kamarádky, přesto má na Facebooku 32 000 fanoušků. Pro Evu Francovou, Kuchařku ze Svatojánu, je však mnohem důležitější stát nohama pevně na zemi a žít jednoduchý, milující život.

Kreativní tým Saatchi & Saatchi Praha s Ivanem Trojanem.

Ondřej Hübl: V reklamě chodí všichni okolo horký kaše. Tak jsme v Saatchi rozjeli bulvární Twitter

Se svým týmem vymyslel „jinej gang“ a oživil postavu Zadara Volaniče. Teď pomýšlí na Messiho. Ondřej Hübl, kreativní ředitel Saatchi & Saatchi Praha a jedna z nejvýznamnějších osobností české reklamy, si rád dělá srandu sám ze sebe – proto spustil bulvární twitterový účet @Saatchi Praha, prostřednictvím kterého komentuje zákulisí reklamy bez obalu.

Vít Hutař z Darujhovno.cz: Každé hovno je unikát a pro sloní výtvor to platí dvojnásob

Vít Hutař z Darujhovno.cz: Každé hovno je unikát a pro sloní výtvor to platí dvojnásob

U prodeje přes internet platí, že se musíte umět nějak odlišit. Mít lepší ceny. Poskytovat nadstandardní servis. Komunikovat se svými zákazníky. A nebo mít jednoduše originální produkt, který neprodává nikdo jiný. U Darujhovno.cz se to povedlo. Svým zákazníkům totiž zasílá skutečně hovno. Ale ne jen tak ledajaké. O tom, jak vzniknul tento podnikatelský nápad a odkud berou kluci stojící za tímto podnikatelským nápadem „zboží“ pro své objednávky, o tom si budeme povídat dnes :-).

Olga_uvodni

Olga Biernátová: Jsem dívka s bookappealem

Narodila se v Moskvě, ale je Valaškou jako poleno. Sympatická Olga Biernátová prodává to, co miluje – pracuje jako koordinátorka marketingu v knihkupectví Neoluxor. Pomohla Petrovi Ludwigovi vydat Konec Prokrastinace, má ráda maličkosti a zpívala v neznámé pop-rockové kapele.

Martin Klíma

Martin Klíma z Warhorse Studios: 300 tisíc liber představuje asi 10 % prostředků potřebných k dokončení Kingdom Come: Deliverance

Myslíte si, že je nemožné stát se ze dne na den milionářem? Herním vývojářům z Warhorse studios se to povedlo. Na jejich hru, která ještě ani není v prodeji, přispěli lidé bezmála 700 000 liber. A to ještě zbývá 9 dní, během kterých může tato částka značně nabobtnat. Pokud i vás tedy zajímá, jak se tvoří hra, jež lidé milují, i když ji ještě neviděli, tak se hezky začtěte. Povídat si budeme totiž s Martinem Klímou, producentem tolik toužebně očekávané RPG hry Kingdom Come: Deliverance.

Stay Zmrd

Stay Zmrd: Stay Zmrd je životní přesvědčení. Něco jako když se chodíš do kostela modlit

Jsou drsní jako jednovrstvý toaleťák z Ruska. S nikým se nemazlí. Snad kromě králíčka Azurita. Jejich humor balancuje na hraně, často pod hranou. Dělají si prdel z Ivety Bartošové, z Michaela Schumachera i ze Zdenka Trošky. Vlastně ze všech. Ale jen trošku. Jejich humor je černější než Obama. Jsou o fakt dobytci a i proto na Facebooku vystupují jako Stay Z(mrd). Ostatně – právě díky jejich kontroverzním vtípkům byla jejich skupina nedávno zrušena (protože lidem z Facebooku jednoduše chybí smysl pro humor). Tak jsme si řekli, proč si nepokecat s kultovní partou pořádných Zmrdů, která se stará o pravidelný příval černého humoru.

Nahoru