Tisková zpráva: Rondo.cz má již 200 000 uživatelů a spouští soutěž o Škodu Kodiaq

Rondo.cz má již 200 000 uživatelů a spouští soutěž o Škodu Kodiaq

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oznámila překročení dalšího milníku. Systém Rondo.cz, originální české a modení řešení, které je na světě první svého druhu, kombinuje zábavu a gamifikaci. Aktuálně hlásí již 200.000 registrovaných uživatelů. Do konce roku má v plánu dostat se až na půl miliónu. Lákavá je nejnovější cena Škoda Kodiaq. Zároveň startuje velký projekt s jedním ze svých klíčových partnerů, Wormelen Group. 

 

Rondo je systém, který dokáže nahradit stávající věrnostní programy, které jsou většinou postavené na zdlouhavém sbírání bodů, za které zákazník získá odměnu, o kterou většinou ani nestojí. S Rondem mohou zákazníci naopak i za malý nákup nebo interakci na webu dosáhnout na hodnotnou odměnu. Děje se to ve formě napínavé a zábavné hry, kterou lze hrát jak na počítači, tak na mobilním telefonu. Klient hraním her získává tzv. Rondony, se kterými může soutěžit o ceny. Svým partnerům pak Rondo.cz umožňuje získat také zcela nové zákazníky nebo více spokojených zákazníků.

 

Spoluautor a jednatel Rondo.cz, Lukáš Vršecký, prozrazuje: „Velice nás potěšilo, že Rondo.cz se rychle uchytilo a etablovalo na českém trhu je lákavé a atraktivní jak pro uživatele, tak zapojené partnery.“

 

O úspěchu projektu svědčí i další čísla. Hodnota výher, které zákazníci partnerů získali, již dosáhla celkem téměř 8 milionů Kč a Rondo.cz uživatele potěšilo již více než 700 000 vítězství. Mezi vítězi je rozděleno již více než 9 000 hodnotných cen a každý měsíc jsou ve hře výhry, jejichž hodnota přesahuje jeden milion korun. Nejnověji bude mezi cenami dokonce osobní automobil Škoda Kodiaq.

 

Rondo_vyhra Kodiaq

 

Lukáš Vršecký prozrazuje: „Abychom projekt Rondo.cz pro uživatele i partnery ještě více zatraktivnili, rozhodli jsme spustit hru o automobil Škoda Kodiaq v hodnotě téměř 800 tis. Kč.“ K této atraktivní hře potřebují uživatelé speciální typ Rondonů, tzv. Kodiaq Rondony, které mohou získat plněním tzv. Rondo výzev. Celá soutěž vyvrcholí v polovině ledna 2018.

 

Rondo výzvy jsou zároveň další novinkou v systému hry Rondo, která bude pokračovat i po skončení hry o Kodiaq. Jejich cílem je nabídnout téma vždy s několika navazujícími úkoly, které provedou zákazníka světem partnerského obchodu či e-shopu.

 

Při přípravě těchto novinek jsme vycházeli ze zkušenosti, že když se uživatel zapojí do hry, která má určitý vývoj a jednotlivé úkoly na sebe navazují, je to pro něj ještě zajímavější. A navíc se pomocí Rondo výzev může získat nepoměrně hodnotnějších cen,“ vysvětluje Lukáš Vršecký.

 

Rondo_ukazka souteze

 

Další novinkou Rondo.cz je spuštění velkého projektu s klíčovým partnerem Wormelen group, jedničkou na poli prodeji hraček s obchody Bambule, HM Studio a Sparkys. Nový koncept odměňuje zákazníky, kteří mohou vyhrát ceny v hodnotě deseti milionů korun. Akce má i charitativní rozměr a daruje hračky dětem do Nemocnice Na Bulovce. 

 

O společnosti RONDO

 

Rondo je hravý věrnostní systém. Zahrát si může každý, kdo nakoupí u vybraných obchodníků. Místo věrnostních bodů uživatel obdrží herní rondony a na webu rondo.cz si pak vybere ceny, o které si chce zahrát. Rondo lze hrát na počítači či mobilním telefonu kdekoliv a kdykoliv. Od spuštění Ronda v dubnu 2017 se do hry zapojilo již přes 200 tisíc účastníků. Hodnota výher, dosáhla celkem 8 milionů Kč. Mezi partnery využívající Rondo pro odměnu za věrnost nebo motivaci svých zákazníků patří pojišťovna AXA, Asus, Království hraček Bambule a Sparkys, HM Studio hračky, BoardStar, Víno výhodně, Dobrá miska, Stovkomat, sLéky, Online květiny Praha a další. 

 

rondo.cz/

Komentáře

Nahoru