Richard Alex se stal kreativním ředitelem agentury Outbreak

V reklamní agentuře křeslo kreativního ředitele opouští Andrej Štuk. A na jeho místo nastupuje Richard Axell, který doposud působil jako senior art director v agentuře McCann Prague.

Richard Axell v McCann Prague pracoval například na včelí kampani pro síť farmářských prodejen Náš grunt. Tato kampaň obdrželo na mezinárodním festivalu reklamy Cannes Lions zlato a bronz. Z jeho rukou vzešla také kampaň Patron pro Gambrinus. A pracoval i pro velké značky, jako jsou Škoda Auto, Vodafone, Pepsi, Becherovka, Heineken či Člověk v tísni.

richard-axell

Richard Axell, Zdroj: LinkedIn

„Rozumíme si, jak kdybychom spolu dělali už roky. Do tendrů v tendry,“ řekl k přestupu Dan Farkaš, zakladatel agentury Outbreak.

Richard Axell je tak další kreativní duší, která opustila v poslední době agenturu McCann Prague. V srpnu odešel kreativní ředitel Lars Killi, na jehož místo nastoupil Razvan Capanescu.

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru