Reklamní předměty mohou pomoci vašemu podnikání
Domníváte se, že reklamní předměty nejsou pro podnikání zvlášť důležité? Jsou to přece jen tužky a trička, ne? Tak to je dost špatný přístup. Věřte, že hezké a užitečné věci mohou spoustu lidí, které se okolo firmy pohybují, potěšit.
Hrnky, poznámkové bloky, sportovní láhve, tašky a spousta dalšího zboží představuje efektivní marketingový nástroj. Pojďme si to rozebrat trochu podrobněji.
Dostanete se lidem do hlavy
Kdokoliv, kdo bude váš reklamní předmět používat, si na vás určitě vzpomene. Je tedy na místě darovat lidem praktické věci, které skutečně využijí. Další velkou výhodou je, že si vaši firmu hned spojí s pozitivními pocity. Zaškatulkují si vás jako ty, kteří jim dali to pěkné tričko/hezký hrnek apod. Už několik studií potvrdilo, že čím lepší vztah zákazníci ke značce mají, tím déle jí zůstanou věrní.
Reklamní předmět můžete darovat i vlastním zaměstnancům
Zaměstnance se sice nemusíte snažit získat na svou stranu, ale firemní kultura je dost důležitá. Zaměstnanci se ve firmě potřebují cítit jako doma. Když je oblečete do stejných triček nebo je vybavíte stejným hrnečkem na kafe, vyvoláte v nich pocit sounáležitosti.
Kromě toho ať už dáte propagační výrobek komukoliv, pravděpodobně ho u něj uvidí mnoho dalších lidí. Zeptají se, co jste zač a čím se zabýváte, a když ne, aspoň jim uvíznete v paměti.
Takže jak vytěžit z reklamních předmětů?
Nakupte kvalitní výrobky. Berte ohled na to, že v reklamních dárcích se odráží také tvář vaší společnosti. Levné a nekvalitní předměty vás mohou stát dobré jméno. Kvalita nad kvantitu.
Také vyberte něco, co vaše zákazníky osloví a co budou skutečně používat. Nechcete přece, aby váš dárek skončil v koši. Pokud bude zbytečný, dopadne tak. Zkuste se podívat na imi dárkové předměty a uvidíte, že výběr je opravdu široký. Ani nebudete vědět, co dřív.
A ještě jedna rada na závěr: Buďte důslední a dbejte na maličkosti. Logo by mělo být vytištěné ve správném odstínu, nemělo by se odloupávat atd.
Komentáře