Reklamní kampaně 2017: „MEET GRAHAM“ – tělo, které může přežít dopravní nehody

Reklamní kampaně 2017: „MEET GRAHAM“ – tělo, které může přežít dopravní nehody

Začátkem každého roku se vyhodnocují nejúspěšnější počiny roku minulého. V tomto článku se dozvíme o nejlepších reklamních kampaních v roce 2017. Agentura Gunn report zveřejnila jejich žebříček.

Gunn report sestavuje žebříčky toho nejpovedenějšího, co je v reklamním světě vytvořeno. Příznivci marketingu a reklamní tvorby se dočkali, Gunn report konečně zveřejnil žebříček nejlepších reklamních kampaní za rok 2017.

Jasným vítezem je kampaň s názvem „Meet Graham“. Reklama byla stvořena za účelem zvýšení bezpečnosti na silnicích a to pro australskou Komisi dopravních nehod. Tvorba kampaně byla vložena do rukou agentury Clemenger BBDO. Konceptem reklamy byla postava jménem Graham, která má tělesné dispozice uzpůsobené tomu, aby měla šanci přežít dopravní nehodu.

meet_graham_news_cover

Dle žebříčku Gunn report  byla druhou nejúspěšnější kampaní Fearless girl. V shotu je zaznamenán vznik železné postavy malé dívky, až po její celosvětový význam mezi veřejností. Socha je postavena před slavného zuřícího býka z Wall Street. Symbolizuje nebojácnou dívku, která si jde za svým cílem a je odhodlaná potýkat se s překážkami. Pravděpodobně je to nový oblíbený symbol k fotografování na sociální sítě.

041917chargingbull

Třetí místo patří známe značné Pedigree. Zacílena byla především na starší generaci, která našla zalíbení v péči o psí mazlíčky. Vytvořila ji Colenso BBDO, agentura z Nového Zélandu.

Snímek obrazovky 2018-02-18 v 16.25.07

 Nejlepší kampaně v roce 2016?

Minulý rok měla nejlépe vyhodnocenou reklamní kampaň značka KENZO. V reklamním shotu se branding neobjevil ani jednou, přesto byla reklama strhující a zapamatovatelnou. Kampaň ovládla modelka tančící v luxusních prostorech. V pořadí druhá nejlepší byla reklamní kampaň automobilky Audi. Hlavním akterém nebyl jeden z luxusních vozů, ale dinosaurus Rex připodobněný k životu člověka. Dinosaurus nalezl to, co mu v životě chybělo, bylo to nové Audi. Dalšími byly kampaně pro Nike, SickKids, Volvo, Under Armour, Allegro etc.

Zdroj, text/foto: warc.com

Zajímá se o psychologii, filozofii a online marketing. Studuje na vysoké škole marketingovou komunikaci. Nyní působí jako Trainee Online marketigu ve společnosti Seznam.cz. Ve volném čase spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru