Reklamace u Božský bazén a.s. není stejná jako u Božský bazen s.r.o. (Franšízing)
Kdo se trochu zajímáte o spotřebitelská práva tak jste již slyšeli pojem franšíz = Franšízový podnikatel nemá na svých dveřích napsáno svoje jméno, ale jméno firmy za kterou prodává.
(svoje jméno musí mít na dveřích TAKÉ, ale máte ho menším písmem a musíte ho mít na fakturách a dalších dokladech)
Pokud nastane reklamace je problém, pokud jste si nevšimli kdo je skutečně podnikatel též prodávající subjekt.
Reklamace
Když franšízový podnikatel Božský bazén s.r.o. prodává za firmu Božský bazén a.s. tak nemůžete jít svůj vysněný bazének na zahradě reklamovat na pobočku firmy Božský bazén a.s., ale do provozovny franšízového podnikatele Božský bazén s.r.o., protože reklamace se uplatňuje u PRODÁVAJÍCÍHO.
Proč vůbec existuje franšíz ?
Hlavně z důvodu nižšího podnikatelského rizika pro daného soukromého podnikatele, protože prodává zboží či služby, které už lidé znají a pro firmu za kterou franšízový podnikatel prodává to znamená ušetření nákladů za svoje zaměstnance, nájmy, spotřebu elektrické energie, vody, plynu v provozovnách
Komentáře