Reklama se mění! Vyhublé blondýnky nahradila plnoštíhlá bruneta
V marketingovém světě nastal obrovský průlom, především v módním průmyslu. Titulní stránku prestižního časopisu Sports Illustrated zdobila plnoštíhlá modelka Ashley Graham v plavkách. Brunetka „krev a mlíko“ prolomila silnou bariéru a přepsala historii.
„Skutečně nemám slov! Tato titulní strana je určená pro každou ženu, která se kvůli své velikosti cítí nedostatečně krásná. Můžete dosáhnout všeho, na co jen budete myslet. Děkuji moc celému @si_swimsuit týmu! Jsem tak nadšená, že jsem součástí vaší rodiny! Miluji vás všechny,“ vzkázala plnoštíhlá modelka svým fanouškům na Instagramu.
Ashley Graham se už v loňském roce stala hlavní tváří plavkové reklamy pro společnost Swimsuits For All. Reklamy s vyhublými modelkami jsou velice kritizované, neboť inspirují mladou generaci dívek k nekonečnému hubnutí. V loňském roce například reklamní kampaň značky Protein World vyvolala negativní vlnu diskuze.
Spousta značek se snaží změnit vnímání opravdové krásy. V roce 2010 velký krok udělala jako první společnost Lane Bryant, která oslovila právě Ashley Graham, aby účinkovala v televizní kampani „To není, co by si tvoje máma oblékla“.
A jaký máte názor na nový trend vy?
Zdroj / Foto: Business Insider
Komentáře