Realshop.sk – spolehlivý nákup techniky přes internet

Bojíte se nakupovat techniku přes internet? Nejste jediní, takových jako vy jsou v českých a slovenských zemí tisíce. Raději si danou věc prohlédnou na vlastní oči a osahají vlastníma rukama. Přitom elektronika je zrovna oblast, kterou není třeba vidět osobně.

Lidé se nejčastěji bojí nakupovat online z následujících důvodů:

  • mají strach, že jim zboží nepřijde
  • nevědí, jak bude produkt vypadat a co bude umět
  • bojí se složité reklamace

Všechny tři překážky lze přitom velice snadno vyřešit výběrem spolehlivého obchodu. Ten má totiž zboží pořádně popsané a opatřené fotografiemi, zboží odesílá na dobírku (nemusíte platit předem za něco, co vám nepřijde) a s reklamací nemají problémy.

Takovým e-shopem je na Slovensku známý realshop.sk. Kdysi to byl jeden z úplně prvních slovenských e-shopů, dnes se zaměřuje na prodej elektra, hlavně počítačů a příslušenství.

Počítač přes internet

Koupit si online herní počítače nebo notebooky by neměl být vůbec žádný problém. Je to zrovna zboží, u kterého toho osobně moc nevykoukáte. Bednu uvidíte jen zvenku, což na e-shopu taky. A co se ukrývá uvnitř, si v popisku zboží taky přečtete. Navíc vám Realshop.sk doručí těžkou bednu až domů.

Kdy zboží dostanu?

Snad jediným neduhem e-shopů, se kterým nelze nic dělat, je dodací lhůta. Při osobním nákupu zaplatíte a věci si rovnou odnášíte domů. Když nakupujete online, záleží na obchodu. Realshop férově u každého zboží píše, kdy bude k dispozici. Přestože má většinu zboží skladem, například nestandardní mini pc se nekupují tak často, a tak u nich uvidíte napsané, že jsou dostupné na objednávku, za 1 – 3 dny nebo do 24 hodin. Stačí umět číst.

hpprodesk

Mini počítače si lidé tak často nekupují

A reklamace?

Při reklamování zboží zakoupeného v e-shopu je samozřejmě nutné ho zaslat poštou nebo se stavit osobně na některé z poboček. Ale když nakoupíte v kamenném obchodě, cesta do něj vás také bude něco stát, ne?

Realshop se k reklamacím staví kladně, většinou zařídí opravu přímo v autorizovaném servisním středisku. Řekněme například, že jste si koupili nějakou vychytávku z kategorie sportovní kamery. Bude to třeba kamera Garmin VIRB XE a rozbije se vám. Vy ji pošlete do Realshopu a ten zařídí reklamaci přímo u Garminu. To je férové, ne?

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru