Proč firmy ze svého názvu vypustily A, B a O?

Písmenka A, B a O mají ve slovech docela velký význam. Skvěle je to vidět na názvech mnohých nejen technologických firem, které je vypustily. Proč to udělaly?

Za vším stojí kampaň #MissingType, kterou mají na svědomí londýnská PR agentura Engine Group a NHS Blood and Transplant. Jejím cílem je povzbudit lidi po celém světě k darování krve.

micrsft

ggle

imsterdm

Připojily se firmy jako Microsoft, Tesco a Google a také ikonické památky z celého světa – nápisy Toronto a I amsterdam. Všechny na týden vypustily písmenka A, B a O. Kampaň probíhá od 16. srpna do 21. srpna a sdružuje celkem 21 zemí včetně USA, Austrálie, Kanady, Irska a dalších.

„Bez Áček, Nul a Béček nejsme nikde,“ hlásí kampaň. „Pomozte vyplnit mezery.“

Globální rozsah kampaně upozorňuje na děsivou statistiku: Množství lidí, kteří darují krev, se během posledních deseti let po celém světě snížilo o 30 %. Podle WHO souvisí ochota darovat krev také s příjmy. V zemích s vysokými příjmy daruje krev asi 33 lidí z 1 000, v zemích se středními příjmy je to 12 z 1 000 a v chudých státech jen 5 lidí z 1 000.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru