Proč Durex prodává kondomy s příchutí baklažánu?

Že je to marketingový tah, je jasné. Ale tušili jste, že to má něco společného se smajlíky? Pojďme se tomu podívat na zoubek.

Durex nedávno oznámil začátek prodeje kondomů s příchutí baklažánu. Nejdřív to vypadalo, že už asi mají dost jahod, banánů a grepů, pak se ale prozradilo, že je za tím vším skrytý význam. Durex se snaží mladým lidem usnadnit konverzaci o sexu.

eggplant1

Možná si ještě vzpomínáte, jak se Durex snažil prosadit smajlíka kondomu. Je to neuvěřitelné, ale o tomhle jsme psali už před rokem, což je docela dlouhá doba. Iniciativa Durexu však byla marná. V srpnu letošního roku bylo rozhodnuto, že smajlík kondomu prostě nebude. Za tuto nemilou zprávu je zodpovědné sdružení, do nějž spadají například Adobe, Apple, Facebook, Google nebo Microsoft.

Sex bude nadále reprezentován baklažánem a brokví

Na tom, že dnešním mladým se o sexu daleko lépe diskutuje prostřednictvím smajlíků, není nic šokujícího. Běžně používají ruce nebo právě broskev a baklažán. A u toho taky budou muset zůstat.

sdurex

Spousta mladých ani neví, že se ta fialová věc jmenuje baklažán. I Durex musel trochu osvětlit pojmy. Když představoval novou příchuť, zveřejnil dokonce dva tweety. V jednom z nich příchuť pojmenoval jako lilek, ve druhém jako baklažán.

aubergine

Marketingový tah, kterého se už chytají ostatní

Samozřejmě je to celé jen marketingový tah a žádný kondom s příchutí baklažánu se vyrábět nebude. Což je nejspíš dobře. Ocenit by jej mohli snad jedině vegetariáni.

Baklažánu se však chytly i další firmy. Moc pěkně reagoval třeba Citroen. Na Twitteru psal, že sice nemá baklažánovou příchuť, ale Citroen C4 Cactus se vyrábí i ve fialové barvě.

citroen

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru