„Proč by se měli bavit jenom premiéři…“ zní originální billboard oblíbené seznamky Ashley Madison
Oblíbená seznamka Ashley Madison startuje origininální reklamní kampaň v Praze! Na billboardu má fotky bývalých premiérů, s kterými je silně spjatá jejich nevěra. No přece, proč by se měli bavit jenom premiéři?!
Vypadá to, že reklamní agentury začínají hodně riskovat. V poslední době se totiž jedná o druhý billboard, který má jistou budoucnost. A to odstranění. Minule jsme tu měli originální reklamní kampaň internetového bulvárního magazínu eXtra.cz. Zde reklama byla prý vulgární a s jistým erotickým kontextem, proto RPR (tedy Rada pro reklamu) musela nařídit odstranění na základě několik stížností. Před nedávnem se zase objevila další originální reklamní kampaň na seznamku Ashley Madison.
No.1 v podvádění
Ta je celkem ve světě populární, neboť se jedná o první seznamovací web, který veřejně podporuje nevěru. No co, každý si nějak vydělat musí. A aby na svoji stranu získali i nějaké české uživatele, vymysleli originální billboard, na který použili fotky bývalých premiérů, kteří měli jisté problémy s nevěrou.
Fotky expremérů, které doprovázela něvěra
Budeme raději konkrétnější. Pod obrovský titulek „Proč by se měli bavit jenom premiéři“ byly umístěny fotografie Paroubka, Topolánka a především Nečase…
Avšak nejsme jediní
Chcete vidět billboar na vlastní oči? Máte možnost, jeden z nich je totiž umístěn hnedka na Chodově. Ale oproti světovému měřítku nejsme jediní, neboť Ashley Madison už měl podobnou kampaň v ostatních zemích. Za zmínku rozhodně stojí například kampaň nevěry španělského krále Juana Carlose, britského prince Charlese a nebo dokonce aféru nevěry bývalého amerického prezidenta Billa Clintona.
Nyní trošku málo k samotné seznamce, která je sice trošku odvážná, ale rozhodně umí přilákat pozornost. Možná až nadměrně. Tato seznamka pro nevěrníky vznikla zhruba před dvanácti lety, tedy v roce 2002 v Torontu. Jak jsme několikrát zmiňovali, jedn áse především o seznamku pro zadané, hold někdo si rád zahřeší… a těch lidí není rozhodně málo! Po celém světě zhruba 27 milionů uživatel, což je docela úctyhodné číslo, které o hodně svědčí o tom, jak jsou lidé něvěrní…
Komentáře