Tisková zpráva: Pro ojeté auto na internet. Carvago.com otevírá největší evropské online autotržiště, vybírat můžou i Češi

Pro ojeté auto na internet. Carvago.com otevírá největší evropské online autotržiště, vybírat můžou i Češi

Na pár kliknutí vyfiltrovat konkrétní model z téměř 1 milionu ojetých vozů. Zafinancovat, pojistit a objednat kompletně online, s dovozem až před dveře domu a s jistotou, že automobil byl zkontrolován odborným servisním centrem a jeho bezchybný stav je garantován zárukou po dobu jednoho roku. Tak vypadá nový model prodeje ojetých vozů, ze kterého chce automotive startup Carvago do budoucna udělat nový standard pro evropský trh. Vůbec poprvé má běžný zákazník možnost koupit vůz kompletně online. Carvago bude zároveň nadále pokračovat i v marketplace programu pro B2B partnery, který úspěšně provozuje od minulého roku.

Český automotive startup Carvago, spadající do portfolia skupiny EAG, se 1. října otevírá i koncovým zákazníkům. Jako první autotržiště na evropském trhu přichází s unikátním konceptem prodeje ojetých automobilů online, s výběrem z téměř 1 milionu prověřených vozů a veškerými doplňkovými službami včetně doručení před dveře domu zákazníka. Zákazníci mohou vybírat z široké palety vozidel s nájezdem do 160 tisíc kilometrů a do 10 let stáří, navíc s prodlouženou zárukou 6, respektive 12 měsíců včetně asistenčních služeb. Ze široké nabídky automobilů budou díky tomuto unikátnímu konceptu moci vybírat jak čeští, slovenští a němečtí zákazníci, tak postupně i zákazníci z dalších zemí, jako je Francie, Benelux, Švédsko, Španělsko, Itálie a Rakousko. Carvago se následně rozšíří až do 17 zemí po celé Evropě.

Carvago v rámci konceptu prodeje online vedle door to door delivery a garance doručení vozu do 15 pracovních dnů jako první nabízí také kompletní financování i na vozy ze zahraničí, pojištění a prodlouženou záruku. Každý automobil prochází komplexní kontrolou CarAudit™ složenou z 270 revizních fází, na jejímž konci zákazník obdrží detailní certifikovaný popis technického stavu vozu. Důkladné prověření vozů Carvago na evropské úrovni realizuje s partnery jako TÜV, DEKRA či Pirelli. Zároveň společně s logistickým gigantem Gefgo Carvago v Ovčárech u Kolína provozuje testovací, servisní a logistické centrum TechYard. Koncept TechYard se blízké budoucnosti bude dále rozšiřovat i do ostatních evropských zemí.

“Online nákup vozu přináší zákazníkům celou řadu výhod, ať už jde o šíři nabídky, komplexní kontrolu technického stavu vozu, financování za výhodnějších podmínek nebo garanci kvality. Jsme si vědomi, že přicházíme se zásadní inovací a budeme si muset získat důvěru zákazníků. I proto máme velmi striktní pravidla nákupu vozů a zákazníkům nabízíme jen ta, která projdou přísným auditem kvality, což jsou průměrně jen 2 auta z 5. Prakticky již není jediný důvod, proč by si zákazník měl v dnešní době kupovat auto v kamenné prodejně,“doplňujeJakub Šulta, CEO startupu Carvago.

Vozy před finálním prodejem koncovému zákazníkovi Carvago vykupuje do svého vlastnictví, díky čemuž může garantovat 100% stav prodávaných vozů a jako jejich vlastník na ně poskytovat záruku. Nabízí také možnost prodloužené záruky stejně jako další služby včetně přihlášení, mytí, STK, drobného servisu, leštění či tepování. “Ve spolupráci s našimi partnery z řad certifikovaných prodejců a dealerů poskytujeme zákazníkům napříč Evropou prakticky neomezené možnosti ve výběru vozu, který již nebude limitován pouze lokální nabídkou. Kompletní online prodej včetně door to door delivery dosud nikdo v Evropě nespustil a jedná se tak o největší inovativní disrupci v oboru automotive za posledních 30 let. Máme za sebou přes 1 rok testování, pilotní fázi z období koronakrize, zkušenosti z B2B programů a zázemí skvělého týmu v našich řadách,”uvedl Šulta.

Vedle prodeje koncovým zákazníkům bude Carvago.com i nadále zásadně rozšiřovat marketplace program pro B2B partnery, kterým pomáhá pronikat do celoevropského online prostředí. “Dealerům otevíráme zcela nový prodejní kanál, potenciál získat nové zákazníky v celé Evropě i konkurenční výhodu v podobě komplexních služeb. Chceme se stát technologickým a logistickým leaderem a naši platformu postupně nabídnout i dalším hráčům na trhu. Do pěti let bychom chtěli dosáhnout obratu miliardy eur a prodeje 150 000 aut ročně napříč celou Evropou,”doplňuje Jan Kranát, COO startupu Carvago.

Carvago jako jediný prodejce na trhu zajišťuje veškeré služby spojené s nákupem vozu kompletně online: podepsání kupní smlouvy a VOP, sjednání financování (i na vozy ze zahraničí), pojištění, záruky s možností jejího prodloužení, technické certifikované inspekce s kompletní fotodokumentací a dalších nezbytných služeb, souvisejících s prodejem vozů online. Po 30 letech, kdy na trhu s ojetými automobily nedošlo k žádné zásadní inovaci, je cílem kompletní digitální transformace a nastavení nových vysokých standardů, které jsou typické pro e-commerce segment, do kterého Carvago vstupuje.“Zásadní je pro nás rovněž podpora autorizovaných dealerství, která nám během roku testování ukázala, jak propastný rozdíl je v kvalitě vozů u nich a u běžného bazaristy. Komplexní online prodej ojetin na Carvago.com tak boří zažité konvence a nastavuje nová měřítka, čímž přináší zákazníkům i prodejcům velkou přidanou hodnotu a trh celkově kultivuje,”uzavírá Šulta.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru