Dnes vyšlo 15 článků

Tisková zpráva: PR komunikaci Edenred nově zajišťuje DFMG

Portfolio klientů skupiny Digital First Marketing Group (DFMG) se dále rozrůstá. Od února spolupracuje se společností Edenred, která v České republice poskytuje více než 700 tisícům zaměstnanců služby v oblasti benefitů. DFMG nově zodpovídá za kompletní řešení v otázkách public relations. Společně představí Edenred jako moderní a digitální společnost, která v Česku bourá stereotyp papírových stravenek jako hlavního zaměstnaneckého benefitu a dlouhodobě v oblasti HR prosazuje moderní a udržitelná řešení. Jedním z cílů spolupráce je ukázat Edenred jako lídra v oblasti digitalizace a wellbeingu.

Skupina Digital First Marketing Group (DFMG) v únoru odstartovala spolupráci se společností Edenred, která se v České republice řadí mezi přední poskytovatele zaměstnaneckých benefitů v oblasti stravování a volnočasu. „Edenred je klíčovým hráčem na tuzemském trhu, který zároveň platí za lídra v budování trendů, nebojí se bořit mýty a otevírat nová témata. Spolupráce s takovým klientem je pro nás vždy nejen velký přínos, ale i zábava,“ komentuje Tomáš Jindříšek, Managing Partner skupiny DFMG.

Inovace v oboru

Edenred chce v komunikaci především ukázat, jak pomáhá odvětví benefitů posouvat společnost vpřed – ať už jde o digitalizaci nebo společenskou odpovědnost. „Vycházíme z naší dlouhodobé strategie, za níž stojí motivace být lídrem na Českém trhu, a to nejen v poskytování služeb v oblasti benefitů, ale i v inovacích. Spustili jsme platformu, která zaměstnavatelům umožňuje lépe porozumět spokojenosti a požadavkům svých zaměstnanců, a máme v plánu představit virtuální benefitní kartu v mobilu. Vnímáme také svou silnou roli v nastolování agendy a edukaci zaměstnavatelů. Například pomáháme ocenit mimořádné talenty v odvětví HR v rámci Recruitment Academy Awards,” uvádí Peter Hradiský, generální ředitel Edenred.

„Naším cílem není jen budovat značku Edenred jako takovou. Jdeme s naší vizí o krok dál a zvyšujeme povědomí o přínosných projektech v oboru, které mají společenský přesah a pomáhají zlepšovat sociální stituaci lidí. Například pomáháme zajišťovat obědy ve školách pro děti ze sociálně slabších rodin, podporujeme Potravinovou banku a mnoho dalšího,“ vysvětluje pojetí dlouhodobé komunikační strategie Aneta Martišková, členka vedení Edenred. „V tom je pro nás partnerství s kolegy z DFMG mimořádně přínosné. Spolupráce s agenturou totiž není jen o PR, ale i o zprostředkování nových příležitostí a propojení s lidmi a subjekty, kteří s námi chtějí pracovat na inovativních projektech a řešeních – a tím posouvat ČR mezi moderní digitální státy,“ dodává.

V rámci partnerství se agentura bude starat o kompletní PR značky Edenred. Rovněž zajistí media relations a zviditelnění strategických témat. Mezi ně patří především zaměstnanecký wellbeing a digitalizace napříč oblastí HR. Komunikovat se chystají ale i klíčové statistiky a vývoj spotřebitelského chování na českém trhu. V neposlední řadě svoji pozornost obrátí i k otázkám společenské odpovědnosti a udržitelnosti v rámci CSR aktivit.

Portfolio klientů skupiny Digital First Marketing Group (DFMG) se dále rozrůstá. Od února spolupracuje se společností Edenred, která v České republice poskytuje více než 700 tisícům zaměstnanců služby v oblasti benefitů. DFMG nově zodpovídá za kompletní řešení v otázkách public relations. Společně představí Edenred jako moderní a digitální společnost, která v Česku bourá stereotyp papírových stravenek jako hlavního zaměstnaneckého benefitu a dlouhodobě v oblasti HR prosazuje moderní a udržitelná řešení. Jedním z cílů spolupráce je ukázat Edenred jako lídra v oblasti digitalizace a wellbeingu.

Skupina Digital First Marketing Group (DFMG) v únoru odstartovala spolupráci se společností Edenred, která se v České republice řadí mezi přední poskytovatele zaměstnaneckých benefitů v oblasti stravování a volnočasu. „Edenred je klíčovým hráčem na tuzemském trhu, který zároveň platí za lídra v budování trendů, nebojí se bořit mýty a otevírat nová témata. Spolupráce s takovým klientem je pro nás vždy nejen velký přínos, ale i zábava,“ komentuje Tomáš Jindříšek, Managing Partner skupiny DFMG.

Inovace v oboru

Edenred chce v komunikaci především ukázat, jak pomáhá odvětví benefitů posouvat společnost vpřed – ať už jde o digitalizaci nebo společenskou odpovědnost. „Vycházíme z naší dlouhodobé strategie, za níž stojí motivace být lídrem na Českém trhu, a to nejen v poskytování služeb v oblasti benefitů, ale i v inovacích. Spustili jsme platformu, která zaměstnavatelům umožňuje lépe porozumět spokojenosti a požadavkům svých zaměstnanců, a máme v plánu představit virtuální benefitní kartu v mobilu. Vnímáme také svou silnou roli v nastolování agendy a edukaci zaměstnavatelů. Například pomáháme ocenit mimořádné talenty v odvětví HR v rámci Recruitment Academy Awards,” uvádí Peter Hradiský, generální ředitel Edenred.

„Naším cílem není jen budovat značku Edenred jako takovou. Jdeme s naší vizí o krok dál a zvyšujeme povědomí o přínosných projektech v oboru, které mají společenský přesah a pomáhají zlepšovat sociální stituaci lidí. Například pomáháme zajišťovat obědy ve školách pro děti ze sociálně slabších rodin, podporujeme Potravinovou banku a mnoho dalšího,“ vysvětluje pojetí dlouhodobé komunikační strategie Aneta Martišková, členka vedení Edenred. „V tom je pro nás partnerství s kolegy z DFMG mimořádně přínosné. Spolupráce s agenturou totiž není jen o PR, ale i o zprostředkování nových příležitostí a propojení s lidmi a subjekty, kteří s námi chtějí pracovat na inovativních projektech a řešeních – a tím posouvat ČR mezi moderní digitální státy,“ dodává.

V rámci partnerství se agentura bude starat o kompletní PR značky Edenred. Rovněž zajistí media relations a zviditelnění strategických témat. Mezi ně patří především zaměstnanecký wellbeing a digitalizace napříč oblastí HR. Komunikovat se chystají ale i klíčové statistiky a vývoj spotřebitelského chování na českém trhu. V neposlední řadě svoji pozornost obrátí i k otázkám společenské odpovědnosti a udržitelnosti v rámci CSR aktivit.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru