Popelníky se mění na květináče
Miliony popelníků ztrácí své využití a končí na skládce. Největší značku ciderů v Česku to nenechává chladnou, tak se rozhodla vdechnout popelníkům nový život.
Co to je Strongbow?
Strongbow už několik let přináší přírodu do měst a zvelebuje veřejné prostory. Letos přinese přírodu i do restaurací s heslem Kouření OUT, příroda IN. Dříve lidé kouřili vevnitř a zahradničili venku. Teď tomu ale bude jinak! Nová kampaň rozvíjí dlouhodobý koncept Přírodu do města, který značka Strongbow zahájila již v loňském roce. Značce se za dobu svého působení na českém trhu povedlo zvelebit několik zanedbaných vnitrobloků. Strongbow ale se svým snažením ani teď nekončí. Život vdechne i dalším místům a to i jedné z nejzajímavějších střech v centru Prahy, střeše Paláce Lucerna.
Řešení, co s popelníky:
Se zákazem kouření v restauracích zůstane bez práce asi jeden milion popelníků Strongbow má řešení, co s nimi. Dá popelníkům druhou šanci. Popelníky pošle spolu se speciálními zahradnickými sety svým ambasadorům, známým osobnostem a youtuberům a nechá je osázet. Věří, že tato myšlenka je nadchne a že spolu s nimi budou osazovat a zalévat popelníky, z nichž se správným křížením s květinou stanou poupětníky.
Celou kampaň doprovází provokativní videa, která upozorňují na důležitost přírody, ale i na kreativní myšlenku, jak dát popelníkům druhou šanci. Značka zároveň představí nový blog, kde se budou objevovat tipy na zajímavou zeleň ve městech, návody, jak si vypěstovat vlastní kousek přírody i v bytě, a nebudou chybět ani novinky ze světa poupětníků.
Kde budou poupětníky k sehnání:
V několika vybraných prodejnách budou mít i zákazníci možnost si osázet svůj vlastní popelník. Za nákup produktů získají i zahradnický set i s návodem. Až se popelníky zazelenají a stanou se z nich poupětníky, tak zkrášlí vybraný veřejný prostor.
foto: pixabay.com
Komentáře