Kategorie Píšeme jinde

Retargeting na Facebooku jako brandingový nástroj

Facebook v průběhu posledních dvou let výrazně rozšířil možnosti retargetingových a remarketingových nástrojů a spuštěním Dynamic Product Ads dnes podle mého názoru nabízí nejlepší možnosti dynamického remarketingu. Website Custom Audiences (WCA) – tedy remarketingová publika na FB – lze ale s velkým úspěchem využívat i ke kampaním, které mají podpořit značku a důvěru lidí v ní. Inspirujte se, jak Facebook reklamu využít i k nevýkonnostním cílům.

Britney Spears jako "obyčejný" člověk.

Photoshop v celé své kráse: Jak by celebrity vypadaly jako „normální“ lidé

Tuny make-upu, blikající světla, deset stylistů, fitness trenéři, diety, spousta času a vyretušované fotografie. Kdo z nás by pak nevypadal božsky? Berte ale v úvahu, že stejně jako se Photoshop dá používat k úpravám nedostatků, lze ho využít i k inverzním účelům. Jeden umělec se do toho pustil, odmazal celebritám jejich hvězdnou krásu a změnil je v „obyčejné“ lidi.

Proč hrajeme hry?

Proč hrajeme hry?

Zkuste se na chvíli zamyslet, kolik hodin jste během svého života strávili hraním her na počítači. Desítky, možná stovky hodin? Někteří z nás by asi zjistili, že to jsou desítky tisíc hodin, které strávili na serverech jako Super-hry.com, když se zrovna nudili v práci. A přestože jsme u her strávili takové velké množství času, neustále se k nim vracíme. Proč?
Televize a ani hraní počítačových her dětem neškodí tvrdí vědci

Televize a ani hraní počítačových her dětem neškodí tvrdí vědci

Pamatujete si na smrtelnou nehodu sedmnáctiletého chlapce, o kterém televize TV Nova tvrdila, že byl náruživý hráč? Pokud si na tuto reportáž nepamatujete, připomeňte si, co vše bylo řečeno o daném mladíkovi ve večerních zprávách na TV Nova. Rád bych podotknul, že zde Nova uvedla, že Martin byl náruživý hráč a dávalo tento fakt do spojitosti s jeho zkratovitým jednáním. Studie jedné britské agentury Medical Research Council totiž dokazuje, že přílišné hraní nemá žádný negativní vliv na chování dětí.
Svátek zamilovaných se blíží. Pošlete vaší lásce pohlednici a nebo online přání na svatého Valentýna

Svátek zamilovaných se blíží. Pošlete vaší lásce pohlednici a nebo online přání na svatého Valentýna

Čtrnáctý únor se kvapem blíží a s ním i mnohými milovaný a jinými proklínaný svátek sv. Valentýna. A jak tomu tak bývá, na svatého Valentýna si většinou milenci, zamilované páry, manželé vyznávají lásku a dávají si různé dárečky, posílají si zamilované SMSky, MMSky a emaily, přáníčka a nebo klasické či online pohlednice. Nezapomněli jste vy na tu svou lásku, svého milence, milenku, přítele, přítelkyni? Pokud ano, my vám poradíme, jak to bleskově napravit.

TN.cz se páslo na vlakovém neštěstí spamem. To musíte vidět…

Schválně bylo použito proslulé věty televize Nova, kterou na svůj nový portál láká diváky. Tohle se Nově ale moc nepovedlo: Na páteční tragické nehodě vlaku ve Studénce se totiž podle všeho chtěla přiživit spamováním na konkurenčních zpravodajských serverech. Nevěříte?

Falešní diskutéři a blogeři: Před nedávnem Bison & Rose, nyní TN.cz

Tak to vypadá, že se nám zpravodajský kanál TN.cz zase vyznamenal. Dnes se na Webtrhu objevil odkaz na velmi zajímavý a investigativní článek Oldřicha Klimánka: TN.cz se páslo na vlakovém neštěstí spamem. To musíte vidět…
TN.cz: Trivializace, bulvarizace a ubavení se k smrti

TN.cz: Trivializace, bulvarizace a ubavení se k smrti

Tak nám Nova přinesla nový web TN.cz. Drahý web; pro mě osobně nikoliv hodnotou, ale především cenou (100 miliónů). Zajímavý zpravodajský portál? Bohužel ale asi nepatřím k té správné cílovce, pro kterou byl tento web vytvořen a která náležitě ocení zábavnou formu podávání zpráv. Při procházení tohoto webu ani jednou nenapadlo něco, co by se podobalo zpravodajství nebo jen z dálky připomínalo serióznost.

Kauza Bison & Rose – propagace ČSOB a Poštovní spořitelny pomocí nefér taktik

Stážistka PR agentury Bison & Rose propagovala služby svých klientů ČSOB a Poštovní spořitelny pomocí nefér taktik: falešných blogů na blogovacích systémech iDNES, Lidovek a Deníku.
Nahoru