Pepsi Cola představila novou láhev v podobně činky

I přesto, že Pepsi nepatří mezi preferované nápoje sportovců a návštěvníků posiloven, společnost Pepsi uvedla, že ve svém novém marketingovém tahu zapůsobí právě na ně.

Místo běžné dvoulitrové láhve připravili speciální láhev ve tvaru činky. Sice se nejedná o ideální alternativu, ale pokud sportovec obsah láhve vypije, může ji pak naplnit vodou nebo pískem a použít jako klasickou činku. Na první pohled tuto láhev začali lidé kritizovat a pochybovali o tom, zda se vůbec jedná o skutečnou láhev nebo jen o výsledek několika minut ve Photoshopu.

static1.squarespace static1.squarespace-1 static1.squarespace-2

Zdroj: Adweek

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru