Peklo na talíři rozpoutalo na Facebooku lavinu negativních reakcí. Albert to nezvládá
Stačilo pustit do světa další díl z videoseriálu Peklo na talíři a byl oheň na střeše. V posledním díle se probíralo zejména maso. A hlavně to z Albertu, u kterého tentokrát vyšlo najevo, že je nejenom zdatně nadopované vodou (tzn. jednalo se o křehčené maso), ale také stejně tak drahé jako obyčejné (kvalitní) maso bez přídavků vody. Nakonec diváky dostal do kolen fakt, že všechno maso z Albertu bylo v akci. Problém byl v tom, že slevová akce se konala jen na oko. Ve skutečnosti se masíčko ještě zdražilo.
Peklo na talíři: Čerstvé maso
Doporučuji si také pečlivě prohlédnout tagy pod videem – Tagy: albert, gastronomie, marcín, maso, na talíři, peklo, podvod, vaněk, šmakuláda, šmejdi
To samozřejmě rorezlilo všechny stávající zákazníky Albertu a dali to tomuto obchodnímu řetezci pocítit na Facebooku. Albert pohotově zareagoval a vydal tiskové prohlášení. Problém byl v tom, že se zachoval tak obratně jako Irena Zatloukalová ze Seznamu, když se snažila obhájit důvody, kvůli kterým Seznam hodlá zablokovat doručování emailů ze služby Mailchimp.
Ostatně sami si přečtěte reakce na prohlášení Albertu na Facebooku.
Komentáře