Peklo na talíři rozpoutalo na Facebooku lavinu negativních reakcí. Albert to nezvládá

Stačilo pustit do světa další díl z videoseriálu Peklo na talíři a byl oheň na střeše. V posledním díle se probíralo zejména maso. A hlavně to z Albertu, u kterého tentokrát vyšlo najevo, že je nejenom zdatně nadopované vodou (tzn. jednalo se o křehčené maso), ale také stejně tak drahé jako obyčejné (kvalitní) maso bez přídavků vody. Nakonec diváky dostal do kolen fakt, že všechno maso z Albertu bylo v akci. Problém byl v tom, že slevová akce se konala jen na oko. Ve skutečnosti se masíčko ještě zdražilo.

Peklo na talíři: Čerstvé maso

Doporučuji si také pečlivě prohlédnout tagy pod videem – Tagy: albert, gastronomie, marcín, maso, na talíři, peklo, podvod, vaněk, šmakuláda, šmejdi

To samozřejmě rorezlilo všechny stávající zákazníky Albertu a dali to tomuto obchodnímu řetezci pocítit na Facebooku. Albert pohotově zareagoval a vydal tiskové prohlášení. Problém byl v tom, že se zachoval tak obratně jako Irena Zatloukalová ze Seznamu, když se snažila obhájit důvody, kvůli kterým Seznam hodlá zablokovat doručování emailů ze služby Mailchimp.

625489_391772957587493_1199477657_n

Ostatně sami si přečtěte reakce na prohlášení Albertu na Facebooku.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru