Dnes vyšlo 1 článků

Parfums.cz mění svůj název na Notino.cz a chce expandovat na dalších pět trhů

Český internetový obchod zabývající se prodejem parfémů a kosmetiky momentálně působí ve čtrnácti zemích. Nyní se rozhodl změnit svůj název, aby byl jednotný na všech čtrnácti trzích. Obchod Parfums.cz se mění na Notino.cz.

Internetová prodejna spadá pod křídla společnosti Internet Shop. Hned po Slovensku je Česko další zemí, která přechází na nový název. Hlavním cílem je budovat jednu značku na různých trzích.

cz_carousel_1035x340_cta

„Je to primárně zjednodušení pro naše zákazníky a zároveň i pro nás. Je jednodušší budovat při globální působnosti jednu značku než desítky různých. Navíc v dnešní době lidé hodně cestují a budou tak vidět svou oblíbenou značku po celém světě,“ vysvětluje Radek Ondrášík, marketingový ředitel společnosti parfums.cz (nově notino.cz). „Navíc rozhodně už nejsme jen parfumérie, kterou původní název evokoval. Nabídku jsme rozšířili na všechny výrobky, které nějak souvisí s péčí o tělo. Dohromady už naše portfolio čítá 45 000 druhů produktů.“

V loňském roce internetový obchod dosáhl tržeb ve výši 4,5 miliardy korun, přičemž v letošním roce má pokořit hranici 6 miliard korun. V příštím roce by měl navíc expandovat na dalších pět evropských trhů, ale konkrétní země zatím neprozradil.

„Máme dohromady 10 názvů. Postupně sjednotíme názvy na všech trzích. Název notino nemá žádný skrytý význam. Je to slovo, co nic neznamená – a to je právě to, co chceme. Příběh tohoto názvu tedy začneme vytvářet práv my sami,“ dodává Ondrášík.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru