Online večerka jako díra na trhu. O doručení do 30 ti minut se postará Dáme market

Online večerka jako díra na trhu. O doručení do 30 ti minut se postará Dáme market

Mysleli byste si, že už není možné prorazit na internetu v oblasti rozvážky jídla či nákupů? Bohužel se pletete. Online nákupy a rozvozy hotových jídel jsou stále aktuálním a poměrně novým odvětvím podnikání. Stále v něm existují mezery, v kterých lze najít prostor k vlastnímu podnikání. Jak už to bývá, nejlepší orientaci v této oblasti mají „velké ryby“. Jednu díru nedávno vyplnilo Dáme jídlo se svou online „večerkou“.

Dáme jídlo funguje jako platforma spojující restaurace a jiné podniky, kde si můžete vybrat prakticky cokoliv na co máte chuť a je v dojezdové blízkosti vašeho domova. Dáme jídlo ale už nebude jen dovážkovou službou, ale zakládá svůj nový e-shop. Nebude však konkurovat velkým hráčům v odvětví. Nečekejte žádný supermarket. Jedná se o pouhou večerku se sortimentem, jak ho známe z offline večerek. No a kde jinde byste chtěli novinku vyzkoušet než v hlavním městě – online večerky se rozjedou prvně v Praze. Dáme jídlo bude do večerek investovat desítky milionů korun.

Dáme jídlo už nechce být jen poslíčkem a rozvozcem meníček. Předzvěstí velkých plánů byla spolupráce se sítí Tesco Expres, kterou Dáme jídlo uzavřelo koncem minulého roku. Dovážkový sortiment byl obohacen o květiny nebo potravinové doplňky. Nová služba se jmenuje Dáme market. A to, že se nejedná o přímou konkurenci aktuálních velkých hráčů, dokazuje fakt, že Dáme market bude mít více malých skladů. V Praze má být 6-8 skladů.

První sklad je vystavěn v Bohdalce, odkud již nyní Dáme market rozváží objednávky. Touto cestou chce podpořit hlavní konkurenční výhodu a tou je rychlost dodání. V aktuální nabídce jsou potraviny, které nejsou tak náročné na skladování – těstoviny, sladkosti, nápoje, mléčné výrobky. Sortiment by se však měl rozšiřovat o ovoce, zeleninu, či mražené potraviny. Rozšíření sortimentu bude znamenat opět větší nároky na skladování. Sklady jsou koncipovány tak, aby bylo vytvoření objednávky co nejjednodušší. Sklady jsou malé a regály nízké, aby se na zboží snadno dosáhlo.

S rozjezdem online večerky má pomoci zkušený manažer Mikolaj Komorowský, který za svou kariéru zastával Ahold či Makro. Sám říká, že se se jedná o novou službu, která na české trhu ještě není dostupná. Nekonkuruje aktuálním a zkušeným rozvozcům potravin. Hlavní výhodou online večerky je rychlost doručení, která má být 30 minut od objednání. Ředitel Dáme jídlo Filip Fingl říká, že až otestují službu na území Prahy, budou se dívat po dalších možných místech působnosti.

Zdroj, foto: praguemorning.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru