Dnes vyšlo 15 článků

Od příštího roku do kanceláře jedině nazí

Pamatujete na kalifornskou firmu The Bold Italic, ve které zaměstnanci chodili celý měsíc do práce nazí, aby utužili vzájemné vztahy a zlepšili své pracovní výkony? Úspěšného experimentu si už všimla také vláda v Česku. Pokud návrh projde Poslaneckou sněmovnou, budou muset státní zaměstnanci pracující v kancelářích typu open-office odkládat všechny své svršky v šatně už od příštího roku.

Výstřižek

Před třemi lety proběhl ve firmě v kalifornské Sillicon Valley experiment, který zkoumal vliv oblečení zaměstnanců na jejich vztahy a pracovní atmosféru v prostoru otevřených kanceláří. Přes prvotní zaražení a stud se ale do pokusu nakonec zapojil celý tým a po měsíci, kdy se všem podařilo oprostit od negativních emocí, zaznamenali ohromující výsledky. Zaměstnanci se během té krátké doby velmi sblížili a vytvořili si mezi sebou opravdovou důvěru. A právě důvěra a bezproblémová komunikace je podle odborníků přesně to, co chybí i lidem v českých firmách, proto by se progresivní řešení mělo v blízké době zavést i v České republice. Na jak dlouhou dobu zatím není známo.

Ostatně k tomuto počinu vyzval svůj národ už i běloruský prezident Alexandr Lukašenko, když v létě roku 2016 na summitu v Minsku prohlásil: „Musíme se svléknout a pracovat.“ Pokud bude mít myšlenka úspěch ve státním sektoru, není vyloučeno, že ji do vnitřního pracovního řádu implementují také personalisté ze soukromých firem. Možná vám tak zbývá posledních devět měsíců na vytrénování své postavy do stavu, kdy se nebudete před ostatními stydět. Věřte, že jakmile si na nahotu zvyknete, všechny bariéry se zhroutí a vám se bude mnohem lépe pracovat. Tak s chutí do práce a hlavně nezapomeňte, že na začátku dubna není pravda vždy taková, jaká se může na první pohled zdát.

Zdroj foto: rosebankkillarneygazette.co.za

Svůj život momentálně dělí mezi studium médií a andragogiky, drobnější copywriterské projekty a stáže. Po gymnáziu vedly její kroky na univerzitu, do regionální redakce novin a reklamní agentury, kde postupně získala cenné zkušenosti z oblasti žurnalistiky a reklamy, kterých si dodnes velmi váží. Ve volném čase se věnuje koordinaci festivalů po stránce PR. Skutečný odpočinek jí přináší vyčerpávající sport, dobrá kniha nebo kvalitní film.

Komentáře

Nahoru