OBRAZEM: Firma Oreo ukazuje, jak udělat pořádně chytlavou reklamní kampaň!

OBRAZEM: Firma Oreo ukazuje, jak udělat pořádně chytlavou reklamní kampaň!

V dnešní době, kdy na inzerci narážíme doslova na každém kroku, je velmi těžké pro tvůrce reklam udělat takovou, která zaujme a přinese sebou i kýžený efekt. Lidé jsou již ostřílení, jen tak něco je nepřekvapí a zkrátka spoty, inzertní obrázky v novinách či reklamní videa na internetu nevnímají. Tu a tam se však objeví skutečně povedený nápad, který nás zaujme. O to se v současnosti snaží firma Oreo a daří se jí to.

Společnost kromě moderní reklamy na internetu a v televizi prokládá svou inzerci i hitem devadesátých let – venkovními tabulemi a billboardy, které někteří považují za mrtvou a zbytečně předraženou záležitost. Nová kampaň „Play with Oreo“ však ukazuje, že venkovní reklama stále nezemřela a naopak může v kombinaci s internetovou svorně a úspěšně koexistovat.

Na projektu se podílelo 10 ilustrátorů, kteří dostali jasný úkol. Využít ve své práci slova jako „Dream“, „Wonder“, „Dunk“, „Twist“. Následně byly reklamy rozmístěny po celých Spojených Státech od New Yorku po Kalifornii.

Výsledek kampaně si Oreo velice pochvaluje! Mluví se o ní a kupříkladu následující doprovodné video vidělo přes devět miliónu lidí. Číslo je to opravdu vysoké na to, že se jedná o reklamu a není staré ani dva měsíce.

Zdroj: tyinternety.cz, delvv.com

Student vyšší odborné školy sociálně právní. Fanoušek asijské kultury, české historie a italské kuchyně. Člověk, který se snaží psaním přenášet dobrou náladu.

Komentáře

Nahoru