Tisková zpráva: Obchodní strategii agentury BlueGhost nově řídí Alexander Visnyai

Obchodní strategii agentury BlueGhost nově řídí Alexander Visnyai

BlueGhost má novou posilu. Alexander Visnyai, který se třináct let věnuje marketingu a marketingovým strategiím, přichází do BlueGhost jako nový Chief Sales Officer (CSO). Chce z BlueGhostu udělat leadera mezi fullservisovými agenturami. 

Agentura BlueGhost začínala jako vývojářská společnost, postupně rozšiřovala své služby a dnes má podobu  fullservisové digitální agentury. Jejím hlavním a dlouhodobým cílem je poskytovat klientům komplexní e-commerce řešení, která jsou zasazená do širokých souvislostí, podložená daty a opřená o výzkum.

Alexander Visnyai se v průběhu své kariéry postupně vyprofiloval od marketingových pozic až do role stratéga, ve které se našel. „Zkušenosti mi ukázaly, že správným řešením je přistupovat ke klientům holisticky, nejen z pohledu dílčích marketingových realizací,” říká Visnyai, nový CSO agentury BlueGhost. Pro svou další profesní etapu hledal příležitosti, kde by mohl dále rozvíjet své obchodní a strategické dovednosti, a zvolil si právě BlueGhost.

Mým cílem je akcelerovat obchodní růst BlueGhostu tak, aby se během tří let stal leaderem mezi fullservisovými agenturami. Chci dávat maximální důraz na prodej a realizaci řešení, která klientům pomohou plnit jejich byznysová KPI,“ zmiňuje Visnyai a pokračuje: „Souběžně s tím jsem v BlueGhost rozběhl Akademii strategického marketingu, kde edukuji klienty na téma byznysové a marketingové strategie. V této akademii pak formou několika workshopů tvořím společně s klienty ideální řešení pro jejich byznysový růst.“

Podle stávajícího CEO Pavla Webera je obchodní ředitel v BlueGhostu jako doktor House. „Klient přichází s bolestí zad a chce rehabilitaci. Alexovým úkolem je odhalit ledvinové kameny a před rehabilitaci zařadit i jejich odstranění. Nová vizuální identita, webová aplikace nebo kampaň nezafunguje, pokud nemá jasně definované cíle a strategický rámec. Alex u nás plní roli strategického konzultanta, který vymyslí řešení tak, aby dávalo zákazníkovi byznysově smysl. A to i za cenu toho, že nepřivede byznys nám. Jen takové nastavení obchodu nám dává smysl pro dlouhodobé partnerství s klienty.”

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru