Novým jednatelem společnosti STIHL Česká republika je Jiří Rumplík
Do čela týmu Andreas STIHL Česká republika nastoupil od začátku tohoto roku nový jednatel – Jiří Rumplík (38 let). Vedení společnosti se ujal po předchozím působení ve firmě GESIPA CZ s.r.o., ve které pracoval 12 let rovněž na pozici jednatele. Svými dosavadními zkušenostmi z německé technologické společnosti splňoval představy společnosti STIHL o ideálním kandidátovi na šéfa českého zastoupení. V nové funkci se chce Jiří Rumplík zaměřit na rozšiřování dosavadní distribuční sítě stejně jako na hledání nových distribučních kanálů pro prodej produktů STIHL včetně on-line prodeje.
Již koncem minulého roku procházel Jiří Rumplík souborem mítinků a školení v centrále značky STIHL v německém Waiblingenu a dalších společností STIHL v několika evropských zemích, aby převzal vedení společnosti právě ve 25. roce jejího působení na českém trhu. Nahradil tak po více než dvacetiletém působení v této pozici ing. Tomáše Karlíka, který úspěšně završil svoji pracovní kariéru a koncem minulého roku odešel na zaslouženou penzi.
„Neustálé rozšiřování sortimentu pro tuzemský trh stejně jako snaha o další zkvalitnění péče o přibývající počet zákazníků před nás aktuálně staví požadavky na další rozvoj dosavadní dealerské sítě. Její rozšíření o on-line nabídku bude naším hlavním cílem pro nejbližší budoucnost,“ říká Jiří Rumplík, jednatel společnosti Andreas STIHL.
Zavedení oficiálního prodeje produktů STIHL formou e-shopu je v kompetenci specialisty na on-line marketing ing. Matěje Rašovského, který rozšířil tým Andreas STIHL již v minulém roce. Společnost tak vyřešila potřebu maximální flexibility v řešení úkolů spojených s webem, e-shopy, Facebookem a obecně s elektronickou komunikací s dealerskou sítí i koncovými zákazníky, tedy v oblasti, kde se chce v nejbližším období výrazně rozvíjet.
Andreas STIHL, s. r.o., byla založena 1. ledna 1993 jako dceřiná společnost koncernu STIHL a výhradní distributor výrobků značky STIHL pro Českou republiku. Hlavním úkolem v první fázi bylo vybudování sítě regionálních obchodních partnerů garantujících prodej a servis na úrovni standardu firmy. Vlastní společnost zaměstnává pouhých 23 pracovníků, se kterými však během své existence v ČR svůj roční obrat mnohonásobně navýšila. Andreas STIHL,s.r.o., pracuje přímo s maloobchodními prodejci, a nevyužívá tak služby velkých distributorských společností. V současné době má prodejní síť českého zastoupení STIHL přibližně 160 autorizovaných prodejců, pokrývající rovnoměrně území ČR.
Zdroj, text/foto: stihl.cz
Komentáře