Tisková zpráva: Nová kampaň společnosti Merkur Toys oživuje tradiční stavebnice a inspiruje děti k tvořivosti

Agentura Contexto převzala komunikaci pro Merkur Toys. S kampaní na platformě Hithit a na sociálních sítích se zaměřuje na rodiče s dětmi, aby je inspirovala k manuální tvořivosti.
„Pomozte nám ukázat dětem, že tvoření a skládání je zábava,“ zní hlavní poselství kampaně vedené agenturou Contexto. „Práce na projektu pro Merkur je pro nás srdeční záležitostí, protože spojuje naše hodnoty oživení tradiční české značky a podporu českého průmyslu. Zaměřujeme se také na rozvoj zručnosti a kreativity u dětí, které často trpí jednostranným zaměřením,“ říká Tomáš Vacek, partner agentury. Součástí kampaně je rozhovor s vnukem vědce Otty Wichterleho, jehož poselství je v promo videu kampaně na Hithitu.
Kampaň je široce zaměřená a zahrnuje soutěže na rádiu Junior (ČRo), Impuls a na webu PrimaDoma.cz. „Díky našim zkušenostem jsme navázali spolupráci s významnými médii. Kromě soutěží o stavebnice jsou pro veřejnost připraveny inspirativní rozhovory,“ uvádí David Wilczek, PR konzultant agentury Kašpar PR.
Kampaň probíhá také na sociálních sítích jako Facebook, Instagram a TikTok. „Kampaň na Hithitu s názvem ‚Pomozte nám uvést na trh novou řadu ROBOTIKY‘ běží šest týdnů. Na stránkách Hithit si mohou zájemci vybrat odměnu a podpořit nás. Pravidelně informujeme o postupu kampaně a představujeme zajímavosti o stavebnici Merkur,“ říká Magdaléna Šašková, Social Media Manažerka agentury Contexto.
Hlavním cílem kampaně na Hithitu je podpořit výrobu nové řady robotických stavebnic a vytvoření edukačního portálu propojujícího digitální svět se stavebnicí Merkur, zaměřeného na výuku robotiky. „Chceme podpořit rozvoj dětí a ukázat jim, že tvoření a skládání je zábavné. Pomozte nám probudit jejich zvědavost a zručnost,“ uzavírá Richard Hrbáč, majitel společnosti Merkur Toys s.r.o.
Zdroj foto: Agentura Contexto
Komentáře