Dnes vyšlo 1 článků

„Neviditelná skuchátka“: reklama nabádá studenty VŠ k podvodům

„Neviditelná skuchátka“: reklama nabádá studenty VŠ k podvodům

Dnes je studium na vysoké škole běžné. Titul z vysoké školy dnes odpovídá ukončení střední školy maturitou. Se snižujícími se vysokoškolskými nároky a „nouzí“ o počet studentů z hlediska poklesu generačního růstu, je na vysokou školu přijat kde kdo. Dříve bylo studium na vysoké škole známkou prestiže a zárukou dobře placeného zaměstnání. Nyní je VŠ titul běžnou praxí a zásadní roli při získávání zaměstnání hrají praktické dovednosti a pracovní zkušenosti. Studentský život je asi tou nejlepší částí dospívání. Výuka se koná jen několik dní v týdnu a vědomosti se zkoušejí až ve vymezením zkouškovém období po zimním a letním semestru.

Není divu, že studenti zleniví a při zkouškovém období nad látkou zoufají. Jen málokdo může s čistým svědomím říci, že při svém studiu nikdy nepodváděl. Ať už klasickým ručně psaným tahákem nebo vyhledáváním na smartphonu. Ať už se to týkalo základní či střední školy. Na vysoké škole už se ale podvádění rovná vyloučení ze školy. Proto se předpokládá, že studenti ze strachu podvádět nebudou a vybranou látku se bezchybně neučí. Jenže tomu tak není. Tento článek se týká produktu označovaného jako „neviditelná“ sluchátka. Sluchátka vybavena mikrofonem může student využívat během písemné či ústní zkoušky. Student je vybaven sluchátkem v uchu a mikrofonem osoba, která studentu napovídá.

Snímek obrazovky 2020-03-02 v 11.41.06

Prodejci neviditelných sluchátek cílí právě na studenty vysokých škol. Přičemž cena se pohybuje celkem v širokém rozmezí od jednoho tisíce až do třiceti tisíc.

„Testy, ústní zkoušky a prezentace s neviditelným sluchátkem jsou hračka. Buď jedničkářem s námi!“ tohle je text firmy Nanosondy.cz, která sluchátka nabízí. Reklama je neetická a nemorální nicméně zakázat nejde. Firma se záměrné vyhýbá zprávám novinářů i jednotlivců. Své produkty hodlají stejným stylem propagovat i nadále.

Sluchátka si dle firemní propagace nemusejí pořizovat jen studenti, ale také lidé při pracovním pohovoru nebo při rande. Na sociálních sítích se reklama shledala s vlnou negativních reakcí.

Zdroj, foto: nanosondy.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru