Nestlé kupuje startup Freshly. Společně zajistí rychlá krabičková jídla do mikrovlnky

Nestlé kupuje startup Freshly. Společně zajistí rychlá krabičková jídla do mikrovlnky

Společnost Nestlé dnes oznámila, že se spojila se společností Freshly, jednu z předních služeb dodávek čerstvého jídla v USA. Dohoda oceňuje hodnotu Freshly na 950 milionů USD, přičemž potenciální výnosy až 550 milionů USD jsou podmíněny úspěšným růstem podnikání. Tato transakce byla podepsána a uzavřena 30. října 2020.

Společnost Freshly, která byla založena v roce 2015, nabízí zákazníkům po celé zemi nabídku čerstvých kuchařských jídel, čímž překonává překážky zdravého stravování tím, že poskytuje výživu a pohodlí snadnou cestou. Freshly Inc. je týdenní předplacená služba poskytující čerstvá, kuchařská jídla, která lze ohřát a podávat za 3 minuty přímo před dveřmi zákazníků. Vše, co potřebujete, je mikrovlnná trouba, vidlička a talíř, abyste dostali na stůl uspokojivý oběd nebo večeři. S misí společnosti prolomit bariéry zdravého stravování, Freshly věří, že chuť a zdraví nemusí být kvůli pohodlí ohroženy. Filozofie čerstvého jídla je zaměřena na méně cukru, méně zpracovaného a více živin. Všechna jídla jsou bez lepku a jsou servírována pro snadnou kontrolu porcí. Nabídka, kterou vyvinuli kuchaři a odborníci na výživu, obsahuje lepší verze klasických pohodlných potravin s inteligentními swapy ingrediencí. Čerstvě je jídlo jednodušší než kdy jindy, jedna krabička po druhé.

„Jsme nadšení, že můžeme čerstvě přivítat rodinu Nestlé,“ řekl předseda představenstva a generální ředitel Nestlé USA Steve Presley. „Spotřebitelé přijímají elektronický obchod a stravují se doma jako nikdy předtím. Je to vývoj, který přinesla pandemie, ale dlouhodobě se udrží. Jedná se o inovativní, rychle rostoucí potravinářský startup.”

Jako největší společnost v oblasti potravin a nápojů v USA se Nestlé zavázalo řídit vývoj potravinářského průmyslu prostřednictvím inovací ve všech aspektech svého podnikání, ať už prostřednictvím interních schopností nebo strategických akvizic. Společnost Nestlé koupila přibližně 16% podíl ve společnosti Freshly v roce 2017 jako strategický krok k vyhodnocení a testování rostoucího trhu. Čerstvě propagoval kanál pro doručování jídel připravený přímo spotřebiteli a je známý pro použití standardních technologií a analytiky, které budou stavět na silné základně inovací Nestlé. Společnost Freshly, která od uvedení na trh v roce 2015 roste meziročně, nyní dodává více než milion jídel týdně zákazníkům ve 48 státech. Předpokládané tržby v roce 2020 jsou 430 milionů USD.

„Jsme nesmírně nadšení, že můžeme rozšířit naše vztahy se společností Nestlé,“ řekl generální ředitel společnosti Freshly Michael Wystrach. „Naším posláním je usnadnit zdravé stravování tím, že přinášíme výživné a vysoce kvalitní pokrmy přímo do domácností zákazníků. Pohodlí a výživa jsou hnací silou v budoucnosti potravin a to, že se stáváme součástí největší světové potravinářské společnosti, to potvrzuje. S Nestlé , budeme mít přístup ke zdrojům, výzkumu a vývoji a dlouholetým zkušenostem, které můžeme využít, abychom katapultovali naše růstové plány a přiblížili se k našemu cíli být v každé domácnosti v Americe. “ Laurent Freixe, generální ředitel Nestlé Zone Americas, dodal: „V Nestlé známe domácí trh s potravinami a víme, jak na něm vyhrát. Akvizicí společnosti Freshly posilujeme naši pozici v USA a rozšiřujeme naši schopnost dodávat širokou škálu lahodného jídla pro naše spotřebitele, kdykoli a kdekoli chtějí. Ať už nakupujeme naše výrobky z pohodlí jejich domova, v maloobchodních prodejnách nebo prostřednictvím sociálního obchodu, budeme jim i nadále poskytovat bezkonkurenční pohodlí, výběr a snadný nákup. “

 

Zdroj, foto: freshly.com

 

 

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru