S blížícím se Dnem matek se všude možně ve světě internetu objevují speciální věci k tomuto tématu. Twitter má připravenou speciální zprávu: Přestaňte pro jednou používat Twitter.
Pokud jdete na důležitou schůzku nebo rande, je asi dobrý nápad se ujistit, že nesmrdíte. S tímto úkolem však nemusíte zatěžovat své přátele nebo členy rodiny, stačí si koupit robota.
Složky DEFCAD byly na žádost vlády USA staženy a dokud nebude řečeno jinak, vláda Spojených států má plnou kontrolu nad inkriminovanými informacemi. Toto se mohli dočíst návštěvníci stránek DEFCAD Codyho Wilsona, výrobce prvních 3D tištěných zbraní. Společnost Defense Distributed chtěla poskytovat tyto plány online. Teď je s tím konec.
Devatenáctiletá Marie Sowlerová z New Jersey trpí posledním stadiem leukémie. Její sestra i otec jí dvakrát darovali svou kostní dřeň, ale ani jedna transplantace nezabírá. Dívce zbývají pouhé dny života. Její blízcí se rozhodli jí vyplnit jedno velké přání.
Už žádné hledání klíčů na dně kabelky či kapes, už žádné štrachání při pozdních návratech domů a probuzení celé rodiny. Kwikset představil revoluční typ zámku, který se pomocí Bluetooth spojí s vaším smartphonem a umožní vám odemknout dveře jediným dotykem. Dostat se domů nebylo nikdy snazší.
Klasickým bankovním loupežím už patrně odzvonilo. U nových „parádních kousků“ si lupiči nešpiní ruce. Konec lyžařským maskám, výhrůžkám personálu či odemykání trezoru. Budoucnost legendárních loupeží patří počítačovým mágům. Jako těmto.
Mikroskopičtí světélkující roboti by měli být injekčně vpraveni do oka, kde upozorní lékaře na nízkou hladinu kyslíku – možnou příčinu budoucího oslepnutí.
Rozmáhá se nový způsob reklamy. Firmy posílají lidem balíčky se vzorky novinek. Lidé pak tyto balíčky komentují na sociálních sítích a všude možně na internetu. Dělají firmě reklamu.
Dnešní automobily jsou vybaveny celou řadou hi-tech bezpečnostních prvků, zabraňujících srážce a zvyšujících komfort jízdy na maximum. Lidé ovšem stále mají pocit, že toho není dost a myslí si, že by se do konstrukce vlastních, extrémně bezpečných automobilů měl pustit třeba Apple nebo Google. Ukázala to anketa mezi uživateli stránek CarSafetyRules.com
Jste milovníci pizzy? A máte na ni chuť právě teď, hned, aspoň na jeden dílek? Pak možná oceníte novou aplikaci, která se nedávno objevila v Apple App Store.
Výzvy k akci (tzv. Calls-to-Action) jsou prověřeným a účinným prostředkem marketingu. Marketing na sociálních médiích není výjimkou: výzvy k akci fungují na Facebooku i Twitteru, takže platí: požádej a dostaneš.
Holandský autor vymyslel nový font, který by měli lidem s dyslexií pomoci číst tím, že pro ně bude těžší takto upravená písmenka zaměňovat, otáčet nebo vidět zrcadlově obráceně, což jsou nejčastější problémy, které dyslektikům čtení znemožňují.
Absolventi vysokých škol se právě připravují na vstup do skutečného života. Jakými digitálními dovednostmi by (bez ohledu na obor) v dnešním technologickém světě měli oplývat?
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.