Tým stojící za nadcházejícím životopisným filmem o Steveu Jobsovi převedl propagační taktiky na vyšší úroveň. Spolu s již intenzivní strategií sociálně-mediálního humbuku nyní spustili oficiální internetové stránky.
Je tak snadné tweetovat, publikovat příspěvek na Facebooku nebo fotku na Instagramu v té konkrétní chvíli. Ale někdy se později můžete nad svými emotivními příspěvky nebo jejich sporným obsahem zamyslet a litovat toho, že jste je vůbec kdy zveřejnili. I nový průzkum ukazuje, že jeden ze čtyř dospělých lidí se bojí, že dostane padáka nebo ho odmítne potenciální zaměstnavatel, když uvidí jeho nemorální, příliš emotivní nebo jinak škodlivé příspěvky na sociálních sítích.
Spam. Taková ta věc, která se objevuje snad v každé emailové schránce. Spam vám obvykle něco nabízí – super výhodnou službu či produkt, a to i přesto, že jste si třeba žádné maily s nabídkami nikdy nevyžádali. Avšak kdo ví, z jaké databáze si vaši emailovou adresu vytáhli.
Emotikony jsou všude. Na všech sociálních sítích, diskuzních fórech. Lidé je využívají. Bezpochyby ale ne všechny. Všechny smajlíky a jejich zkratky by si totiž pamatovat ani nemohli. Jen se podívejte, kolik emotikonů je v aktuálním čase používáno na japonském Twitteru.
Facebook si všiml něčeho, co by si měly i ostatní velké společnosti uvědomit: největší příležitosti na trhu s mobilními telefony neleží v oblasti smartphonů, jejichž uživatelé jsou nyní bombardováni stále novými prvky a aplikacemi. Daleko lepší příležitosti nyní nabízí tzv. "hloupé" telefony.
S expanzí všech technologií za poslední roky se zdá, že se celý svět inovuje tempem vichřice. Nové technologie jsou zaváděny snad každý den. S nimi by se naše práce měla stát jednodušší a efektivnější. Ačkoli to jistě bývala pravda, brzy to tak být nemusí. Existuje něco jako paradox produktivity. Zatímco rostou inovace, produktivita lidí se snižuje. Jak je to možné?
Internet se stal žroutem času. A Facebook, který je určen k tomu, aby z nás udělal více sociální bytosti, nás ve skutečnosti nutí být ještě více antisociální. Ano, je to tak. Výzkumné studie ze Stanfordu opravdu ukázaly, že sociální sítě jako Facebook mohou zvýšit osamělost, deprese a nejistoty!
Vývojářské centrum je po více než týdenní přestávce konečně dostupné. Hlavní Developer Center pro iOS, Mac a Safari je zpět, ale Apple teprve postupně obnovuje služby. Některé části webu jako jsou fóra nebo technická podpora stále nejsou funkční.
Mark Zuckerberg ve středu hodnotil čtvrtletní zisk společnosti a diskutoval i o tom, jak by mohl být obohacen Instagram. Odpověď není příliš překvapující. Je zde velký předpoklad, že v aplikaci jednoho dne získají významné místo reklamy.
Ukazuje se, že dnes už fotografie nevydají jen za tisíc slov, ale i za několik milionů facebookových liků, komentářů a sdílení. Pro lidi, kteří se o to trochu zajímají, to není zrovna nejnovější zpráva, Socialbakers uvedli již v srpnu loňského roku, že 85% nejúspěšnějších facebookových příspěvků byly fotky. Ale jak jsme na tom o rok později?
Wikipedie oznámila, že zahájila podporu pro úpravu obsahu z mobilních zařízení. První verze mobilních úprav, která vyžaduje účet Wikimedia, je k dispozici už teď.
Infogr.am, užitečný nástroj pro tvorbu infografik, dnes slaví významný milník: právě dnes byla pomocí něj vytvořena infografika s pořadovým číslem 1 000 000. V souvislosti s touto zprávou vydává Infogr.am také desktopovou aplikací, která je propojená s Excelem.
Co se může skrývat za tajemným názvem Breakup Text App (Rozchodová zpráva)? Přesně to, co tento název napovídá. Jedná se o aplikaci, která za vás vyřeší nepříjemný úkol sdělit vaší drahé polovičce, že už s ní nechcete trávit ani vteřinu času.
Objevila se nová webová aplikace. SeeYourFolks.com je webová stránka, která vám spočítá, kolikrát ještě uvidíte své rodiče, než zemřou. Tato stránka je trochu morbidní, ale je také poučná a donutí nás uvědomit si pomíjivost lidského života.
Než se nadějete, můžete se ocitnout uprostřed Helsinek bez telefonu i platební karty. To vás ale od nákupů vůbec nezastaví. Finská společnost Uniqul si patentovala novou technologii, která vám umožní platit pomocí rozeznání vaší tváře.
Na Internetu je všechno rychlé. Schválně si vyzkoušejte, co zvládnete za pouhých šedesát vteřin zvládnout: napsat několik tweetů, udělit několik Likes, napsat pár komentářů nebo statusů na Facebooku, napsat e-mail…
Již v únoru New York Times informovaly, že Google jednal s výrobcem brýlí Warby Parker s cílem udělat z jejich technické hračky také stylový módní doplněk.
Možná si vzpomenete na aféru, kdy Facebook zneužil fotografií nicnetušících uživatelů k propagaci sudů lubrikantu Passion Natural Water a musel pak platit tučné odškodné, abyse vyhnul soudu. Člověk by řekl, že se z toho sociální sítě poučí. Kdepak.
Jak YouTube slíbil, v rámci příprav na nadcházející Geek Week zahájil první Easter Egg. Easter Egg jsou přesně ty vtípky, co znáte z Googlu. Po zadání té správné kombinace slov se s webem stane něco neobvyklého. YouTube se vzhledem posune o pár desítek let zpět.
Hal Lasko je velmi těžce zrakově postižený muž, který za tři roky oslaví významné životní jubileum sta let. Nečekejte ale nemohoucího stařečka, který s rukama v klíně čeká na smrt – Hal i přes svůj vysoký věk a postižení vstoupil na pole umění a vytváří pozoruhodné obrazy v Malování z Windows ‘95.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.