Kategorie Viral

mobily01

V Číně existuje podvodná „klikací farma“, která vám zvýší počet lajků na facebookové stránce

Získat přirozenou cestou fanoušky na facebookovou stránku či instagramový profil je poměrně náročná a dlouhá cesta, a proto spousta uživatelů hledá různé kličky. Alternativní způsob, jak získat lajky, je objednat si služby obrovské klikací farmy, která se nachází v Číně. Používá tisíce telefonů, aby pomohla například zlepšit hodnocení produktů, získat falešné lajky či fiktivní fanoušky.

leerdammer

Gramáž klesla, ale cena je stejná. Leerdammer láká na to, že získáte víc plátků

Společnost Bel Sýry Česko v březnu letošního roku představila zcela nový produkt, a to plátkový sýr Leerdammer Original Finesse. Ačkoliv se na první pohled zdá, že balení je honosnější, protože namísto původních pěti plátků obsahuje plátků osm, ve výsledku je balení ještě o dvacet gramů chudší. Společnosti se začínají na sociálních sítích ozývat nespokojení zákazníci. Ale firma se brání tím, že nabízí novinku, která má o 60 % více plátků.

facebook

Fotografie skautky, která se postavila neonacistům, obletěla svět. Mladá žena se dočkala ocenění v britském deníku

Teprve šestnáctiletá Lucie Myslíková se stala během chvíle internetovou hvězdou, protože její fotografie z prvomájové demonstrace v Brně se stala ihned po zveřejnění virální. Ve skautském stejnokroji se postavila rozčílenému účastníkovi neonacistického průvodu. A díky tomu si na sociálních sítích získala tisíce lajků a sdílení.

andrej babiš

YouTuber vysvětluje marketing Babiše

YouTube kanál StandaShow, za kterým stojí Stanislav Hruška, zveřejnil video pojednávající o Čapím hnízdu. Andrej Babiš pravděpodobně zapomněl na to, že má na sobě mikroport, a tak se rozpovídal o tom, kdo stojí za projektem Čapí hnízdo a proč, a tím pouze ukázal, že veřejně lže. Ve sněmovně poslancům a národu tvrdil úplně něco jiného, než vykládal.

uvodni foto

VIRAL: Vznikly IKEA kalhotky i stylové IKEA sandály

Začátkem tohoto měsíce jsme vás informovali o tom, že ikonické modré tašky z obchodu IKEA okopírovala jedna luxusní značka. Značka Balenciaga si účtuje 2 145 dolarů (cca 53 tisíc korun) za tašku, která vypadá úplně stejně jako modrá FRAKTA z IKEA za 19 korun. Ale to ještě není konec, protože se objevily další produkty z tašky skandinávského obchodu.

heineken

VIRAL: Heineken přichází s kontroverzní reklamou, která testuje lidskost a charakter

Pivovarská společnost z Nizozemí přichází s kontroverzní reklamou testující lidskost, charakter a schopnost změnit se. V kampani zvané #OpenYourWorld společnost Heineken, od které byste čekali spíše tradiční pivní reklamu se spoře oděnými modelkami, proti sobě staví dvě úplně protikladné osoby. Dokáže si popírač klimatu něco říct s ekologickým aktivistou?

firemen-rescuing-laughing-toddler-from-locked-car-1-5906e2b1e814b__700

VIRAL: Chlapeček za volantem baví uživatele na sociálních sítích. Smál se hasičům, kteří ho vyprošťovali ze zamčeného auta

Hvězdou internetu se stal čtrnáctiměsíční chlapeček jménem Brandon Emery, který se náhodou zamkl v autě. Zachoval však klidnou hlavu, když ho totiž hasiči vyprošťovali, měl z nich obrovskou legraci.

facebook02

VIRAL: Když našel svou přítelkyni s milencem v posteli, udělal si s nimi selfie

Spousta lidí vnímá nevěru jako konec partnerského vztahu, ba dokonce může dovést manželství k rozvodu. Nicméně každý z nás se s nevěrou vyrovnává jinak. Klobouk dolů před třiadvacetiletým Dustinem Hollowayem z Texasu, který zachoval chladnou hlavu i v okamžiku, kdy našel svou přítelkyni v posteli s jiným chlapem. A tím svou už bývalou partnerku zahanbil ještě více.

cheekyuvod

VIRAL: Trendem na sociálních sítích je ukazovat zadek na nejkrásnějších místech světa

Sociální sítě jsou místo, kde se lidé chlubí svými zážitky a fotografiemi. Čas od času se objeví nějaká ta výzva, například ženy si zakrývaly poprsí rybami. A nyní se na Instagramu rozmohl další trend, kdy uživatelky (i někteří uživatelé) ukazují zadek na nejkrásnějších místech na světě.

uvodni fotka kaufland

VIRAL: Kaufland zaměstnal pokladní s vytetovaným hákovým křížem na ruce. Internet se baví na účet řetězce

Uživatelé na sociálních sítích si vzali na paškál obchodní řetězec Kaufland kvůli jedné fotografii, která se objevila na internetu. Jeden ze zákazníků v obchodu v pražské Michli natočil pokladní s vytetovaným hákovým křížem na předloktí. Vedení Kauflandu se rozhodlo brigádnici okamžitě propustit.

social-media-1795578_1280

VIRAL: Samsung si vystřelil z fanouška, který se pochlubil fotkou svého penisu

Určitě jste se už na internetu setkali s uživateli, kteří chtějí být vtipní za každou cenu, ale ve výsledku jsou pouze trapní. S takovými lidmi už nemá asi Samsung trpělivost, protože na Twitteru jednoho fanouška doslova zničil.

giant-inflatable-breast-breastfeeding-london-15

VIRAL: Nad Londýnem se objevilo obrovské prso

Londýn je proslulý svým rozmanitým panoramatem, o čemž svědčí i následující záběry. V Den matek, který se ve Velké Británii slaví 26. března, se nad metropolí vznášelo obří nafukovací prso. Účelem kampaně #freethefeed je podpořit kojící ženy.

C8HkUSuUQAIYxTH

VIRAL: Úsměvné fotomontáže s nepovedenou sochou fotbalisty Cristiana Ronalda

Cristiano Ronaldo je jeden z nejoblíbenějších světových fotbalistů, který je tváří mnoha reklam na spodní prádlo i videohry. Tvář portugalského poloboha zná snad každý, tedy evidentně až na sochaře vyhotovující jeho podobiznu.

fotbalista roku

VIRAL: Leoš Mareš ve velkém stylu začal galavečer Fotbalista roku

Jestliže zavzpomínáte na rapovou kariéru Leoše Mareše, pravděpodobně si jako první vybavíte nevkusný dlouhý kožich. Moderátor se trochu do této éry vrátil, ale tentokrát ve stylovém bílém smokingu a předělal svou písničku Svalnatec na uvítací song pro anketu Fotbalista roku. A podařil se mu nejen samotný song, ale i klip.

tesco cz

Tesco využilo aféry Rohlik.cz ve svůj prospěch. Vytvořilo skvělou reklamu

Český internetový supermarket Rohlik.cz minulý týden čelil razii cizinecké policie, která v jeho pražském skladu zatkla desítky cizinců neoprávněných pracovat v České republice. Tesco dlouho nečekalo a den nato postavilo na aféře svou geniální reklamu. „Nákup rohlíků v nedohlednu? Čas na změnu,“ zní slogan reklamního banneru, který Tesco zveřejnilo na svém facebookovém profilu.

hijab

VIRAL: Nike bude vyrábět sportovní hidžáb pro ženy

Nike oznámil, že bude od příštího roku vyrábět sportovní hidžáb pro muslimské ženy. Toto prohlášení samozřejmě zvedlo vlnu různých názorů, které jsou ventilovány jak jinak než na internetu.

love-curves

Reklama Zary pobouřila internet

Možná jste ji už taky zahlédli. A pokud jste četli, co tvrdí, asi jste se chytali za hlavu. Zara totiž ve své nové reklamě ženám říká, ať milují své tělo i s jeho křivkami. A přitom ukazuje dvě modelky hubené jako párátka.

Nahoru