Dnes vyšlo 15 článků

Tisková zpráva: Neeco otevřelo pobočky v USA, Velké Británii a Francii a chystá další expanzi

Společnost Neeco Global ICT Services v druhé polovině roku 2019 otevřela nové pobočky ve Spojených státech, Velké Británii a ve Francii, které přibyly k již dříve otevřeným kancelářím v Indii a v Rusku. Expanze firmy se sídlem v Karlíně nepoleví ani v letošním roce, kdy se chce prosadit na dalších klíčových trzích, jako je například Singapur a Hongkong.

Vedle vlastních poboček společnost Neeco dále rozšiřuje i síť lokálních partnerů, aby byla schopna obsloužit svoje zákazníky co nejrychleji a za co nejlepší cenu prakticky kdekoli na světě. Aktuálně je Neeco schopno nabízet, prodávat a podporovat zákazníky prostřednictvím sítě více než 1 900 regionálních a lokálních partnerů s 26 000 profesionály v celkem 160 zemích.

„Rozšíření aktivit na klíčových trzích a naše intenzivnější globální zastoupení nám v roce 2020 přinesou další obchodní příležitosti. Chceme, aby náš obrat nadále rostl o 30 %, a máme v plánu posilovat i personálně. Co se týče typu zákazníků, prioritou pro nás i nadále budou firmy s globální působností, jako jsou telekomunikační operátoři, technologické firmy či integrátoři,“ uvedl David Pátek, zakladatel a CEO Neeco Global ICT Services.

Největší prostor pro vlastní růst v roce 2020 vidí Neeco v oblasti služeb konektivity, zájem o ni projevují zejména britští a indičtí zákazníci. Vedle služeb konektivity, jako jsou rychlý ethernet či IP telefonie, bude Neeco rozvíjet i svou nabídku v oblasti vzdálené správy, dodávek hardwaru a jeho údržby či IT bezpečnosti, kde mimo jiné nabízí ochranu před DDoS útoky.

Společnost Neeco také očekává růst celosvětové poptávky o služby v oblasti internetu věcí; v tomto segmentu může firma nabídnout vlastní řešení, monitorovací systém Trexee, který v kombinaci s lokalizací GPS umožňuje sledovat a efektivně spravovat firemní majetek. Vedle toho má Neeco rovněž v plánu poskytovat specializované IT služby pro vybrané trhy v konkrétních regionech. Například na jihu Francie se chystá nabídnout telekomunikační řešení šité na míru místní jachtařské komunitě.

„Firmy a organizace jsou v rostoucí míře závislé na informačních technologiích, což vyžaduje podporu důvěryhodných a flexibilních dodavatelů jako Neeco, kteří jim mohou na globální úrovni poskytnout komplexní individualizované služby a řešení, jako například IoT,“ řekl David Pátek.

Společnost NEECO Global ICT Services od roku 2009 budovala svůj celosvětový úspěch především tím, že nabízela single-point-of-contact, tedy jediné kontaktní místo pro všechna ICT řešení. Model jediného kontaktního místa zjednodušuje klientům procesy i komunikaci a zároveň je zbavuje časově náročných jednání s partnery v každém regionu, což jim přinese i finanční úspory.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru