Napka hledá vlastní blogery z generace mileniánů

Napka je mobilní aplikace, která zprostředkovává rychlé posílání peněz a má vlastní platební kartu. Za projektem stojí investiční skupina Rockaway (zakladatel Jakub Havrlant), která nyní představuje další část komunitní strategie. Zaměřuje se na blogosféru a obrací se na generaci mileniánů. Nabízí čtyři pozice dvorního komentátora životního stylu této generace.  

Mileniáni spadají do generace, která vyrůstala kolem roku 2000. Jejich aktuální věk je tedy 15 až 25 let.

Napka_karta

Napka hledá čtyři blogery s inspirativním životním stylem

Mileniáni, kteří se chtějí ucházet o post, musí projít dvěma koly výběrového řízení a musí splnit dva požadavky. Prvním požadavkem je schopnost tvořit obsah a orientovat se ve světě sociálních sítích. Druhým požadavkem je mít poutavý a inspirativní životní styl.

„Chceme představit, jak zajímavý a plný život žijí dnešní Češi mezi 15 až 25 roky, tedy mileniánové, a inspirovat ty, kteří se k velkým činům teprve odhodlávají. Nehledáme osobnosti. Chceme spolupracovat s těmi, kteří se jimi společným úsilím brzy stanou. Výměnou za jejich inspiraci od nás dostanou k dispozici Napku, do které jim budeme pravidelně zasílat peníze na jejich aktivity,“ prozradila v tiskové zprávě Veronika Kliská, marketingová manažerka Napky.

Obsah, za kterým budou stát noví blogeři, bude zveřejněn na blogu Napky, na facebookovém profilu a Instagramu.

Pakliže se chcete stát součástí blogerského týmu Napka, můžete se přihlásit do výběrového řízení zde: www.napka.cz/pracuj-s-nami/blogerka.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru