Na iHNED byly omylem dva měřící kódy, které zdvojnásobovaly statistiky

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), které kontroluje metodiku měření u NetMonitoru na jednotlivých webech, našlo další přešlap. Tentokrát se prohřešil iDNES, který na stránky vložil „nechtěně“ dva měřící kódy. To mělo za následek, že se zdvojánsovily i statistiky zohledňující počet zhlédnutí.

Dost bych se divil, kdyby se náhodou nezdvojnásobila i celková návštěvnost. Pravdu se však asi jen tak nedovíme.

Jako vždy udělal SPIR pouze bububu a požádal iHNED o nápravu. Došlo totiž ke vše zcela omylem. To se přece normálně stává.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru