Tisková zpráva: myTimi: Od virtuálního asistenta po odborníka na marketing

myTimi: Od virtuálního asistenta po odborníka na marketing

Firma myTimi se rozšiřuje i do B2B sektoru a zákazníkům z řad firem a podnikatelů nabízí marketingové služby, které jsou nyní její hlavní specializací. Služby virtuálního asistenta pro řešení úkolů z různých oblastí mohou zákazníci využívat i nadále. Kromě toho si však u myTimi nyní mohou firmy objednat služby grafiků, webových designérů, copywriterů, specialistů na sociální sítě, SEO, zákaznickou podporu a mnoho dalšího.

U veřejnosti se firma myTimizapsala jako tým virtuálních asistentů, kteří za zákazníky řeší papírování na úřadech, dokážou zařídit rezervaci do jakékoliv restaurace, zpracovat rešerši i cestovatelský itinerář nebo třeba vybrat nejvhodnější dárek k narozeninám.Postupně však firma své portfolio rozšířila také o marketingové služby a nabízí tak alternativu ke klasickým marketingovým agenturám. Přerod je reakcí na stav trhu, kde se myTimi stává dostupným a efektivním řešením pro malé a střední podniky. „V současnosti je prostředí marketingových agentur nastaveno spíše pro velké korporace. My však věříme, že i malé a střední podniky si zaslouží mít přístup ke kvalitním marketingovým službám, a tak jsme se rozhodli jim nabídnout tuto možnost finančně dostupných služeb, které přináší výsledky,” vysvětluje Jan Skovajsa, spolumajitel a CEO zmyTimi.

V nabídce myTimi je nyní:

-              příprava strategie, positioning a volba trakčních kanálů;

-              správné nastavení marketingového mixu;

-              správa sociálních sítí;

-              správa newsletterů a jejich vyhodnocování;

-              copywriting;

-              komplexní online marketing;

-              grafický design – tvorba loga, vizitky, webové stránky, letáky, POS materiály;

-              tvorba webových stránek;

-              online výkonnostní marketing (SEM);

-              optimalizace pro vyhledávače (SEO);

-              a další služby dle domluvy.

„Marketingové služby tvoří aktuálně asi 50 % poptávky našich klientů, dalších 30 % je péče o zákazníky a pouze 20 % jsou klasické služby virtuálních asistentů v původním smyslu. Přesměrovat takto naši firmu byl velký krok, ale nelitujeme, protože vidíme, že jdeme správným směrem. Jen od srpna 2019 firma vyrostla o více než 300 %, což je pro nás neuvěřitelný úspěch,“ říká Jan Skovajsa, spolumajitel a CEO z myTimi.

Jednoduché a efektivní služby

Poskytování marketingových služeb začíná u myTimi zjištěním požadavků klienta, revizí dosavadní marketingové strategie, následnou konzultací firemních procesů a návrhem odhadované ceny. Po vzájemném odsouhlasení se tým odborníků pustí do práce. V případě potřeby dodatečných konzultací se odborníci z myTimi s klientem schází a projednávají další podrobnosti. Služby myTimi jsou zaměřeny zejména na výsledky a efektivitu vydaných prostředků. Výsledky práce jsou průběžně vyhodnocovány, aby byla spolupráce efektivní pro obě strany a klient dosahoval svých marketingových cílů.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru