Tisková zpráva: Módní vyhledávač GLAMI expandoval na další tři evropské trhy

Módní vyhledávač GLAMI expandoval na další tři evropské trhy

Český vyhledávač módy GLAMI vstoupil na další evropské trhy, kterými jsou Slovinsko, Chorvatsko a Bulharsko. Tím upevnil pozici největšího nezávislého vyhledávače módy vEvropě. Ambicí vyhledávače je ještě vletošním roce přinést novým partnerským obchodům obrat vhodnotě 250 milionů Kč a celkový obrat ve výši 5 miliard Kč všem svým partnerům.

Český módní vyhledávač GLAMI, patřícípod křídla investiční skupiny Miton, ohlásil expanzi na nové evropské trhy a tím rozšířil svůj zahraniční záběr do Slovinska, Chorvatska a Bulharska. Po loňské expanzi do Ruska, Řecka a Turecka tak vsoučasnosti působí v patnácti zemích Evropy.

I přesto, že je GLAMI na nových trzích nováčkem, získává ke spolupráci známé e-shopy jako Footshop, Astratex, Reserved nebo Bibloo. „Nové trhy, na které jsme vposledních měsících vstoupili, se vyznačují rychlým tempem růstu e-commerce. V Bulharsku je to meziročně až 10 % stím, že třetinu obchodovaného objemu tvoří právě móda. Ve Slovinsku a Chorvatsku má zkušenosti snákupem online 9 z10 obyvatel. Na základě zjištěných dat jsou tyto trhy zajímavé pro velké množství e-shopů, se kterými GLAMI spolupracuje,“vysvětluje Ján Kešelák, manažer pro expanzi Glami.

Vyhledávač slibuje letos přinést svým partnerským obchodům vtéto nové trojce zemí obrat vhodnotě 250 milionů Kč.Celkově GLAMI plánuje obrat za rok 2019 ve výši 5 miliard Kč ve všech zemích, kde aktuálně působí. „Expanzí do Bulharska, Slovinska a Chorvatska GLAMI pokračuje vnaplňování svého cíle, kterým je zjednodušení a zpříjemnění nákupů módy online nejenom vČechách, ale i vdalších evropských zemích, a upevňování pozice největšího nezávislého vyhledávače módy vEvropě,“doplňuje Ján Kešelák. Vyhledávač módy GLAMI působí na trhu již šest let.

Dnes je služba aktivní vpatnácti zemích a pracuje na ni mezinárodní tým, který tvoří stovka členů. GLAMI měsíčně navštíví 25 milionů uživatelů, kterým nabízí 8 milionůproduktů ve více než 4 tisíc e-shopech.

Zajímá se o psychologii, filozofii a online marketing. Studuje na vysoké škole marketingovou komunikaci. Ve volném čase spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru