Módní přehlídka nemusí být jenom na molu, ale i v supermarketu
Přehlídka řady Chanel Ready-to-wear pro letošní zimní období 2014/2015 proběhla doslova v „hypermarketu“ – pro tento účel byla pronajata celá pasáž Grand Palais, který byl dočasně proměněn na obrovský hypermarket. Jako dekorace bylo umístěno do polic přes sto tisíc druhů zboží. Jak celá přehlídka dopadla a kdo byl VIP hostem?
Když se řekne „módní přehlídka“, všichni si vybaví molo, na které směřuje stovky reflektorů a kamer. Po nich se do kola obchází pěkně oblečené modelky, které mají za účel nalákat zákazníka. Což se leckdy daří. Ale nemusí to být jenom molo, kde se modelky procházejí. Co tedy jiného?
Netradiční prostředí si vyžaduje důmyslné kulisy
Supermarket. To si zřejmě řekli organizátoři módní přehlídky pro řadu Chanel Ready-to-wear pro zimu 2014/2015. Ti pro účely přehlídky využili a zároveň si i pronajali celé prostory oblíbené pasáže Grand Palais, která se dočasně proměnila ve velký hypermarket. K lepší představě hypermarketu nebo alespoň k doladění detailů museli organizátoři na místo přivést přes sto tisíc druhů potravin, které následně poskládali do polic, což musela být poměrně vyčerpávající práce.
Avšak zvláštností, respektive takovou netradiční zajímavostí, byla i účast samotného Karal Lagerfelda. Modelky v obrovském centru prezentovaly luxusní oděvy pro zimu 2014/2015. Modelky měly jediný úkol – během přehlídky se tvářit jako běžné zákaznice v hypermarketu.
Zdroj: terraoko.com
Komentáře