Michal Krčmář v Brašnářství Tlustý povede e-commerce, české výrobky chce dostat do celého světa

Michal Krčmář v Brašnářství Tlustý povede e-commerce, české výrobky chce dostat do celého světa

Michal Krčmář (34 let) přichází do Brašnářství Tlustý z české e-commerce jedničky Alza.cz. Jako e-commerce director se chce zaměřit na posílení digitální transformace a vytvořit tak z české firmy globálního hráče, který bude prodávat své výrobky do celého světa.

Brašnářství Tlustý zaznamenalo díky online prodeji výrazný růst už během koronavirové krize. Krčmář chce nadále posilovat pozici firmy v online prostředí prostřednictvím nových komunikačních kanálů od PPC kampaní přes kvalitní obsah až po spolupráci s PR agenturou FYI Prague.

Klíčovým posláním je pro Michala Krčmáře nastavit orientaci businessu na e-commerce a zavést stabilní procesy do každodenního fungování firmy. Podle hesla „od výroby přímo k zákazníkovi” chce Brašnářství Tlustý posílit nezávislost na většině prodejních a distribučních řetězců. „Chceme stavět na tom, že zboží dokážeme u nás vyrobit, sami prodat a zároveň jej sami doručit kamkoliv po světě,“komentuje svoji vizi Krčmář. Chce se zasadit také o to, aby firma vždy prodala vše, co aktuálně vyrobí, a minimalizovala tak zatížení na vstupních nákladech.

„Rosteme, podporujeme inovace i vznik nových projektů. Naší vizí společně s jednatelem Ivanem Petrův je udělat z malé české společnosti globální firmu, která bude po vzoru tradice Tomáše Bati prodávat kvalitní výrobky do celého světa a obnoví zašlou slávu českého řemesla,“komentuje Krčmář. Globální expanzi společnost zahájila svým nedávným vstupem na americký trh pod značkou Legion.

Michal Krčmář přichází do Brašnářství Tlustý z Alzy, kde zodpovídal za celkový webový obsah. Působil také jako datový analytik v Moneta Money Bank a své zkušenosti s čísly a analýzami chce proto využívat i na nové pozici. Je spoluzakladatelem firmy pro akreditované rozbory vody Vodatest, jejíž obrat dnes činí 15 milionů korun za rok. Zároveň působí jako dlouholetý lektor online marketingu.

Dílna Brašnářství Tlustý se od roku 2013, kdy obnovila svůj provoz, specializuje na manufakturní výrobu kožených produktů s individuálním přístupem ke každému zákazníkovi. Veškeré výrobky jsou dělány na zakázku, kus po kusu, ručně a pečlivě za použití tradičních postupů, s pokorou a láskou k materiálu. Mezi produkty nechybí peněženky, pouzdra, opasky, tašky přes rameno a do ruky, aktovky i špičkové cestovní tašky, kožené zápisníky, dámské kabelky, pánské boty nebo kožené náramky.

O Brašnářství Tlustý
Dílna Brašnářství Tlustý se od roku 2013, kdy obnovila svůj provoz, specializuje na manufakturní výrobu kožených produktů s individuálním přístupem ke každému zákazníkovi. Veškeré výrobky jsou dělány na zakázku, kus po kusu, ručně a pečlivě za použití tradičních postupů, s pokorou a láskou k materiálu. Mezi produkty nechybí peněženky, pouzdra, opasky, tašky přes rameno a do ruky, aktovky i špičkové cestovní tašky, kožené zápisníky, dámské kabelky, pánské boty nebo kožené náramky. Brašnářství Tlustý se snaží pozvednout tradiční české brašnářské řemeslo a propracovat se až na světovou špičku.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru