Meziroční růst o 253 %, téměř milion prodaných produktů aneb jak se dařilo lékárně Pilulka.cz v roce 2015

Online lékárna Pilulka.cz v roce 2015 zaznamenala nemalé úspěchy, o které se s veřejností podělila prostřednictvím přehledné infografiky. Pilulka.cz také prozradila své cíle pro rok 2016. Chce se například stát jedničkou mezi internetovými lékárnami.

Internetová lékárna Pilulka.cz má v letošním roce velké ambice, přičemž chce rozšířit síť alespoň na třicet poboček v České republice. A chtěla by prodat na 1,3 milionu kusů zboží online. Jelikož v roce 2015 prodala 818 240 produktů, má velkou šanci svůj cíl splnit.

Detailní infografika vám prozradí, že lékárna Pilulka.cz vyrostla meziročně o 253 % a že klientelu tvoří především věková kategorie 25 až 36 let.

infografika_2015_1226

Zdroj / Foto: Pilulka.cz

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru