Menstruace musí být genderově vyvážená. V kampani kanadské značky mají menstruaci muži

Menstruace musí být genderově vyvážená. V kampani kanadské značky mají menstruaci muži

Genderová vyváženost je v dnešní době zásadním tématem. Rozdíly mezi mužem a ženou se nenápadně stírají. Člověk by si pomyslel, že existují biologické procesy, kterými se pohlaví přece jen liší. Co třeba takový porod nebo menstruace? Kanadská značka My Luteal se ale snaží potřít i biologické rozdíly. V její kampani se objevují muži a transgendeři při menstruaci. 

My Luteal je kanadská značka prodávající produkty pro zmírnění menstruačních bolestí, například krémy, gely, jílové koupele. V rámci své nové kampaně chce odstranit tabu, kterým menstruace pro mnohé je. Prostředky, kterými se toho značka snaží docílit jsou dost šokující. Ve vizuálu kampaně je 10 mužů včetně bipolárních pohlaví. Jsou oblečení jen do bílého bavlněného spodního prádla, které je „ušpiněno“ menstruační krví. Motto kampaně je „People have Periods“ v překladu „lidé mají menstruaci“. Značka svůj cíl kampaně a postoj k menstruaci popisuje takto: „Je to jednoduché. Naším cílem je transformovat zkušenost z menstruace. Luteal je výsledkem silného hnutí, které chce změnit představu o tom, co to znamená krvácet. Je to spojení hluboké touhy a našich těl, které vychází z našeho sebevědomí a z naší schopnosti vědět, co potřebujeme.“

EtMO-NkU0AI2v7a

Menstruace už pravděpodobně nebude brána jako biologický proces, kterého je schopné pouze ženské tělo. Značka pro svou propagaci vybírá osoby všech rasových etnik a také osoby s rozličnou sexuální orientací. Kampaň získala obrovskou kritiku veřejnosti.

 

Zdroj, foto: myluteal.com

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru