McDonald’s spouští v Praze troufalou reklamní kampaň

Oblíbený řetězec rychlého občerstvení McDonald’s ve spolupráci s některými pražskými restauracemi spouští v období od 30. srpna 2016 do 12. září 2016 troufalou reklamní kampaň cílenou na zahraniční návštěvníky. Reklamní plakáty, které se objevily na zastávkách MHD, zobrazují tradiční českou kuchyni se vzkazem, že pokud máte české kuchyně dost, je tu McDonald’s.

„Jedná se o spojení dvou různých světů. Počítáme s tím, že cizinci jezdící do České republiky touží ochutnávat českou kuchyni. Zároveň ale víme, že nezanedbatelná část našich zákazníků jsou právě turisté. Proto je ve spolupráci s českými restauracemi chceme takto vtipně upozornit jednak na perly české gastronomie, ale také na jistotu, kterou pro ně restaurace McDonald’s představují,“dodává Zuzana Svobodová, ředitelka PR komunikace Česká a Slovenská republika.

Odvážnou reklamní kampaň, která bude oslovovat zahraniční turisty v hlavní metropoli po dobu 12 dní, má pod svými křídly digitální agentura DDB. Když se turista rozhodne ochutnat tradiční české jídlo a vyrazí do některé z českých restaurací, při zaplacení dostanou mapu s nejbližšími pobočkami McDonald’s a vzkaz, který zní:

„Pokud už máte dost české kuchyně, víte, kde nás najdete.“

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru