Dnes vyšlo 15 článků

McDonald’s rozjíždí velký plán na světovou dominanci a ani KFC nezůstává pozadu

McDonald’s rozjíždí velký plán na světovou dominanci a ani KFC nezůstává pozadu

Americký řetězec rychlého občerstvení McDonald’s oznámil svůj ambiciózní plán otevřít do roku 2027 zhruba 10 000 nových poboček po celém světě, což představuje nejvýznamnější expanzi v jeho historii.

Firma si klade za cíl provozovat 50 000 restaurací po celém světě a dosáhnout počtu zákazníků až čtvrt miliardy. McDonald’s využívá nestabilní ekonomické situace, zejména ve Spojených státech, což přeje restauracím nabízejícím cenově dostupné jídlo a silné marketingové kampaně.

Podle agentury Reuters se McDonald’s zaměří zejména na expanzi do Indie, Japonska, Brazílie a Číny. V Číně, která je pro společnost již nyní druhým největším trhem po USA, plánuje otevřít až čtyři tisíce nových poboček. Konkurenční skupina Yum Brands, pod kterou spadá populární řetězec KFC a další značky, rovněž plánuje do konce letošního roku otevřít přibližně 1600 nových restaurací v Číně. Tato expanze je vnímána jako odpověď na rostoucí oblíbenost stravování v podobných řetězcích, která souvisí se zhoršující se finanční situací v zemi.

Ekonomické zpomalení v Číně postihuje různé sektory, včetně prodejců oděvů, elektroniky a šperků. Přesto se skupina Yum Brands rozhodla investovat do rozsáhlého růstu s plánem otevřít více než šest tisíc nových poboček svých značek během následujících tří let. Konkurence o podíl na trhu v dynamickém a se měnícím se spotřebitelském prostředí v Číně se zintenzivňuje, přičemž jak McDonald’s, tak Yum Brands, usilují o využití se měnících preferencí čínských spotřebitelů v oblasti stravování.

Zdroj foto: www.pexels.com

Komentáře

Nahoru