Dnes vyšlo 15 článků

McDonald’s představuje veganskou řadu „McPlant“

McDonald’s představuje veganskou řadu „McPlant“

Snědl by někdo hamburger jménem McPlant? McDonald’s se to chystá zjistit. Společnost v pondělí uvedla, že v příštím roce otestuje nový rostlinný hamburger na klíčových trzích.

Po testování rostlinného hamburgeru na některých mezinárodních trzích „jsme vytvořili lahodný hamburger, který bude první možností nabídky na rostlinné platformě,“ řekl Ian Borden, prezident McDonald’s International. Dodal, že řada McPlant může nakonec zahrnovat také rostlinné kuřecí maso a snídaňové sendviče. Společnost se připojuje k dalším řetězcům rychlého občerstvení, jako jsou Burger King a Dunkin’, při nástupu na rostlinný trend. V loňském roce začala v Kanadě testovat hamburger vyrobený z “masa” od společnosti Beyond Meat, prodejce bezmasých výrobků.

McDonald’s odmítl komentovat, s kterými dodavateli pro linku McPlant pracuje. McDonald’s nejde jen o náhražky masa. Kromě řady McPlant společnost McDonald’s v aktualizaci strategie pro investory uvedla, že bude vydělávat na spotřebitelských trendech, které se během pandemie posílily. To znamená zaměřit se na nejoblíbenější položky nabídky a prodat více kuřecího.

„Poptávka po známých produktech je v těchto nejistých dobách důležitější než kdy jindy,“ uvedl McDonald’s ve své aktualizaci pro investory a dodal, že očekává, že k jejímu růstu přispějí základní položky menu, jako jsou hamburgery Big Mac a Quarter Pounder, Chicken McNuggets a hranolky. Pro další podporu prodeje těchto položek zavádí McDonald’s vylepšení, jako jsou nové, toastové buchty a „vylepšené grilování“ pro hamburgery. Společnost McDonald’s již zaznamenala úspěch se svými kořeněnými kuřecími nugetkami, které byly spuštěny v září a v daném měsíci pomohly zvýšit prodej.

201109144357-mcdonalds-new-chicken-sandwich-and-mcplant-burger-exlarge-169

To není vše. Společnost McDonald’s představuje nové obaly s „moderním a osvěžujícím pocitem“. Společnost v příštích několika letech zavede nové obaly na celém světě. A vychází to z dalšího trendu vyvolaného pandemií – jíst doma místo v restauracích. Během pandemie byly pro restaurace zásadní digitální dodávky, drive-thru a objednávky vyzvednutí. Řetězec hamburgerů plánuje zákazníkům usnadnit stravování doma tím, že umožní více lidí objednávat dodávky prostřednictvím aplikace McDonald’s a zlepšit rychlost a přesnost objednávek. Rovněž vyzkouší nové koncepty, jako je automatické přijímání objednávek, a expresní vyzvednutí pro lidi, kteří zadávají digitální objednávky. A otestuje restaurace s pohonem, které jsou otevřené pouze pro objednávky doručení a vyzvednutí. McDonald’s trpěl na počátku pandemie, ale jeho prodeje se zlepšovaly.

 

Zdroj, foto: cnn.com 

 

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru