Dnes vyšlo 15 článků

McDonald’s odkládá automatickou obsluhu! Umělá Inteligence v McDrive způsobila chaos

McDonald’s odkládá automatickou obsluhu! Umělá Inteligence v McDrive způsobila chaos

Fastfoodový řetězec McDonald’s odložil své plány na zavedení automatické obsluhy na bázi umělé inteligence pro službu McDrive. Systém, který byl testován od roku 2019 ve spolupráci s IBM, nebyl dokonalý a občas vydával řidičům nesprávné objednávky.

Zklamaní zákazníci některé situace natočili na mobilní telefony a videa zveřejnili na sociálních sítích, uvedla stanice BBC. Na jednom z videí je vidět frustrovaná žena, která u automatické hlasové obsluhy opakovaně žádá karamelovou zmrzlinu, ale vždy dostane jen několik balení másla.

Další video ukazuje zákazníka, který si stěžuje na zaměněnou objednávku, kvůli níž mu bylo naúčtováno devět čajů. V jiném oblíbeném videu se dva zákazníci baví nad tím, jak jim automat stále objednává další kuřecí kousky za stovky dolarů. Největší absurditou pak byla situace, kdy někdo dostal slaninu na zmrzlině místo sladkého posypu, jak informoval list The New York Post.

„McDonald’s se po důkladném zvážení rozhodl ukončit pro tento rok globální partnerství se společností IBM u systému automatizované objednávky,“ oznámil řetězec s tím, že systém jednou bude součástí jeho provozu. Firma plánovala zavedení nového systému již před pěti lety a testovala jej ve více než stovce restaurací ve Spojených státech.

Podobné služby plánují zavést i další řetězce, například Wendy’s, který rozšířil spolupráci s Googlem, aby mohl tuto technologii implementovat a zároveň plánuje expanzi do Česka.

Zdroj foto: www.pexels.com

Komentáře

Nahoru