Matej Hušták je novým specialistou marketingu Lenova

Seniorním marketingovým specialistou společnosti Lenovo, která se zabývá výrobou počítačů, se stal Matej Hušták. Bude mít na starosti plánování a realizaci marketingových aktivit pro segment malých a středních firem.

Matej Hušták se bude specializovat na channel marketing produktové řady Think, datových úložišť a serverů. Dále se bude věnovat marketingové podpoře projektu Mid Market zaměřeného na koncové zákazníky. A v neposlední řadě se bude starat o organizaci B2B a B2C akcí.

matej hustak

Zdroj: LinkedIn

Během své kariéry působil u evropského distributora pamětních medailí Samlerhuset Group jako marketingový manažer pro Česko a Slovensko. Také pracovat v agentuře Mindshare Praha jako senior executive v oddělení client leadership.

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru