Marketingový tah McDonaldu: Snídaně po celý den
Když Američani nestíhají dorazit na snídani do McDonaldu do 10:30 hodin, nemusí věšet hlavu. McDonald’s přichází s radostnou zprávou. Do 6. října bude nabízet snídaňové menu po celý den ve více než 14 300 amerických restauracích tohoto řetězce.
„Přechod na celodenní snídani, kterou McDonald’s testoval již od března, byl v hlasování schválen minulý týden,“ uvedl gigant v segmentu fast foodů.
Jedná se o iniciativu ze strany nového generálního výkonného ředitele Steva Easterbrooka, který na tuto pozici nastoupil 1. března. Slíbil, že předělá zastaralou image a vybalancuje prodejní propad na domácím trhu, který začal před třemi lety.
Prezident Mike Andres prozradil, že se jedná o jeden z největších strategických kroků společnosti v posledních letech.
Litujete, že podobný marketingový krok neudělá McDonald’s v České republice?
Zdroj: High Snobiety

Komentáře