Dnes vyšlo 15 článků

Tisková zpráva: Marketing a komunikaci Košíku přebírá Markéta Moreno.
Chce z něj udělat nejoblíbenější supermarket v Česku

Marketing a komunikaci Košíku přebírá Markéta Moreno.<br>Chce z něj udělat nejoblíbenější supermarket v Česku

Markéta Moreno do Košíku přichází po téměř třináctiletém působení v telekomunikačním byznysu. Od roku 2008 působila nejprve jako senior manažerka TTM (komunikace pro podporu prodeje a nadlinkovou komunikaci) a o dva roky později jako ředitelka pro značku a marketingovou komunikaci ve společnosti Vodafone. Zrealizovala desítky vysoce efektivních kampaní a pod jejím vedením rostla značka a její vnímání v klíčových zákaznických segmentech. Zkušenosti má také z agenturního prostředí – jako CEO vedla v minulosti agenturu Momentum ze skupiny McCann Worldgroup.

V Košíku bude zodpovídat za kompletní marketingové a komunikační aktivity. Naváže na aktuálně probíhající transformaci značky, zároveň výrazně rozšíří interní marketingový a komunikační tým a těsněji prováže jeho aktivity s týmem pro zákaznickou zkušenost a obchodem.

„Nepřicházím pomoci Košíku stát se nejoblíbenějším online supermarketem, ale stát se nejoblíbenějším supermarketem v Česku. Sama patřím mezi dlouholeté zákazníky, takže do své práce dokážu promítnout i vlastní zkušenost – ať už kladnou nebo rozporuplnou,“ zmiňuje Markéta Moreno, CMO Košík.cz. „Práce je víc než dost, nové příležitosti teď i díky změnám na trhu vidíme skoro všude – ve znalosti zákazníka, komunikaci s ním i struktuře zboží, které mu nabízíme.“

Jednou z klíčových priorit pro příští rok bude cílení na domácnosti, které zatím s online nákupy nemají zkušenost. Za těmi se Košík už brzy vypraví do nových regionů po celém Česku.
„Budoucnost nakupování potravin a věcí pro domácnost leží v online prostředí. Ale úspěch závisí na tom, jak dokážeme být přesvědčiví u běžných domácností. Zvláště se službou, která se dlouhé roky orientovala především na metropolitní zákazníky. Není to jednoduchý úkol a v mnoha ohledech se budeme vracet ke kořenům,“ zakončuje Moreno.

O online supermarketu Košík.cz

Košík.cz je online supermarket s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost, které dokáže přivézt na jakoukoli adresu v České republice. Čtyřem milionům zákazníků v Praze a středních Čechách, Polabí, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v jižních Čechách nebo okolí Litoměřic, Teplic, Mostu, Litvínova a Chomutova pak Košík přiveze také čerstvé, chlazené nebo mražené položky.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru