Mall.cz posiluje social media tým o dva specialisty

Jan Kufel a Karel Videcký posilují social media tým internetového obchodu Mall.cz, ve kterém budou mít na starosti novou strategii pro sociální média, včetně měření a analyzování jejích výsledků.  

Obě nové tváře se budou specializovat na interaktivní styl obsahu, který bude cílovou skupinu inspirovat k nákupu. Zároveň pomohou s finálním výběrem produktů a zajistí, aby se komunikace přesunula za využití sociálních sítí do reálného času.

Social media tým bude úzce spolupracovat s oddělením marketingu, obchodu i zákaznické podpory. Dále bude mít na starosti sociální kanály, jako jsou Instagram či Snapchat. Interaktivní obsah, který představuje klíčový cíl nové sociální strategie, má zvýšit zážitek z nakupování a posílit loajalitu zákazníků.

uvod

Karel Videcký a Jan Kufel

Prvním úspěšným projektem týmu je živý stream testování doručování zásilek dronem, který se uskutečnil na sociální síti Facebook. Stream sledovalo přes 500 tisíc uživatelů. I vánoční „real-time giving“ kampaň s Loešem Marešem a Uberem měla nemalý úspěch, přičemž video na Facebooku mělo přes 1,2 milionu zhlédnutí.

 „Rádi bychom využili potenciál sociálních sítí k přiblížení diverzity našeho portfolia a představení zajímavých produktů, o kterých zákazníci třeba ještě nevědí. Sociální sítě jsou pro nás ideálním komunikačním kanálem, na němž můžeme sledovat a testovat bezprostřední reakce, pružně se přizpůsobovat a zároveň nenásilně představovat trendy, prémiové služby a přinášet inspiraci,“ dodává Karel Videcký.

Social media tým chce využívat inovativních nástrojů v oblasti zákaznické podpory a komunikace, a tím přenést podporu do reálného času.

„Pokud si zákazník koupí zboží, které například z jakéhokoliv důvodu nesplňuje jeho představy, musí u drtivé většiny obchodů hledat kontakty na zákaznická oddělení, psát e-maily a čekat na odpověď,“ říká Jan Kufel. „My chceme komunikovat se zákazníky v reálném čase a využívat ty nástroje, které používají na denní bázi i oni, jako například Facebook Messenger či v budoucnu třeba WhatsApp.“

Jan Kufel působí v marketingové sféře více než 10 let. Během své kariéry nabyl zkušenosti ve společnostech Netsign a Zásilkovna, které dokonce spoluzakládal. V roce 2016 spolupracoval s E-commerce Holdingem a v září se připojil k Mall Group.

Karel Videcký se nejprve zabýval consulting businessem, poté působil ve společnosti Netsign jako klíčový partner pro business development, client service a marketingovou strategii. Zaměřoval se především na startupy a další projekty.

Zdroj: Tisková zpráva

Každý to rád bez pravopisných chyb.

Komentáře

Nahoru