Tisková zpráva: Mailstep expanduje do Ústí: Nové distribuční centrum navýší kapacity o třetinu a zrychlí doručení e-shopových objednávek

Praha, 26. května 2025 – Česká společnost Mailstep, která se specializuje na fulfillmentové služby, dnes oficiálně otevírá nový distribuční sklad v Ústí nad Labem. Tento krok představuje důležitou expanzi, díky níž firma zvýší svou celkovou skladovou plochu o zhruba 33 % – konkrétně o 18 700 m² na celkových více než 58 000 m². Rozšíření je reakcí na stoupající zájem e-shopů o outsourcing logistiky a skladování.
„Takto výrazné rozšíření kapacit je přímým důsledkem rostoucí poptávky po našich službách a zároveň ukazuje na sílu a potenciál českého trhu s e-commerce. Nové centrum v Ústí nad Labem nám poskytne moderní zázemí s možností automatizace a zároveň výhodnou polohu pro rychlou a efektivní distribuci,“ uvedl generální ředitel Mailstepu Martin Beneš.
Expedice do druhého dne jako nový standard
Současné distribuční centrum v Horních Počernicích zůstává nadále v provozu a i nadále využívá svou klíčovou výhodu – pozdní tzv. „cut-off“ čas. Ten definuje nejzazší možný moment pro přijetí objednávky s doručením následující den. Mailstep tento čas v rámci programu „Večer objednáno, zítra dodáno“, spuštěného v září 2024, prodloužil až na 19:30 – oproti běžnému standardu fulfillmentových firem, který je často jen do 14:00.
Možnost expedice i objednávek přijatých večer výrazně zrychluje doručení. Mezi 14:00 a 19:30 vzniká přibližně třetina všech objednávek – a u některých e-shopů až 40 %. Zajištění rychlé expedice tak přináší konkurenční výhodu a zvyšuje spokojenost zákazníků, kteří čím dál více očekávají doručení následující den – bez ohledu na denní dobu objednávky.
„Díky logistice od Mailstepu mají naši zákazníci většinou zboží doma už následující den. To se odráží i v pozitivních recenzích, kde zákazníci často vyzdvihují právě rychlost doručení,“ říká Jakub Lorenc, zakladatel a výkonný ředitel značky VIF.
Strategický růst s důrazem na kvalitu služeb
Mailstep aktuálně poskytuje služby více než 200 internetovým obchodům – od menších a středních hráčů po známé značky jako Aktin, Top4Sport nebo FABINI. Otevření nové provozovny v Ústí nad Labem je součástí dlouhodobé strategie firmy, jejímž cílem je pokrýt rostoucí poptávku po profesionálních logistických službách, zvýšit flexibilitu a nadále zajišťovat vysoký standard zákaznické zkušenosti.
Zdroj foto: Mailstep
Komentáře