Tisková zpráva: Lundegaard a Liferay uspořádali konferenci o digitální transformaci

Lundegaard a Liferay uspořádali konferenci o digitální transformaci

Společnost Lundegaard, přední český IT dodavatel digitálních řešení a americká společnost Liferay, která stojí za tvorbou jedné z nejmodernějších a nejkomplexnějších portálových platforem, uspořádaly v polovině června celodenní konferenci se zaměřením na inovace a novinky v oblasti „Digital Experience“. 

Konference se konala v konferenčních prostorách hotelu Lindner. Sešli se hosté z velkých společností zodpovědění za byznys a digitální transformaci, druhou část publika tvořili IT manažeři a specialisté.

Dopolední blok byl věnován trendu využívání tzv. Digital Experience Platforms (DXP) z pohledu obchodního přínosu. V úvodu konzultant společnosti Lundegaard Honza Denemark nasdílel své nedávné zkušenosti z mezinárodní konzultační společnosti Gartner a mluvil o tom, jak poradenské společnosti vnímají právě DXP jako klíčový nástroj digitální transformace pro velké firmy.

„Nečekejte, že digitální technologická platforma se dá jednoduše koupit, neposlouchejte dodavatele, kteří vám tvrdí, že to je možné. Soustřeďte se postupně na jednotlivé „business cases“ a využívejte technologie k rychlému a efektivnímu obsloužení těchto potřeb“, zmiňuje v závěru své prezentace Honza Denemark.

Následně vystoupili seniorní manažeři a konzultanti ze společnosti Liferay, na roadmapě Liferay produktů a na případových studiích demonstrovali, jak na změny ve firmách směrem k digitalizaci Liferay reaguje. Liferay je lídr mezi technologickými webovými platformami, jak ale zástupci společnosti na konferenci několikrát zdůraznili, je velmi důležité flexibilně reagovat na požadavky zákazníků a nové funkce a moduly velmi rychle dávat do produkce.

Na případové studii pak globální kontext pak do českých měřítek zasadil expert ze společnosti Moneta. Regionální příklad prezentoval zástupce společnosti PNB Paribas Cardif.

Odpoledne se již neslo v duchu detailních technicky zaměřených prezentací, živých ukázek, konkrétních případových studií. Ve dvou paralelních blocích se mluvilo o případové studii migrace ze starších verzí platformy, o moderních přístupech vývoje nad robustními portály, o technickém monitoringu a předcházení výpadků webu, skloňovaly se technologie jako Java, OSGi, JavaScript, React, Docker a další.

Pojem digitální transformace není nic nového, již několik let rezonuje hlavně mezi velkými společnostmi. Akce měla za cíl jít do většího detailu, zaměřit se na specifickou technologickou oblast konkrétní Digital Experience platformy Liferay a dát hostům návody, jak se s popasovat s různými technologickými výzvami. Věříme, že se nám to podařilo.

Zajímá se o psychologii, filozofii a online marketing. Studuje na vysoké škole marketingovou komunikaci. Nyní působí jako Trainee Online marketigu ve společnosti Seznam.cz. Ve volném čase spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla. Cíl je cesta, na které zdoláváte překážky, které vás posilují.

Komentáře

Nahoru